سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان جهادی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام با تقدیر از فعالیت جهادی بانوان طلبه، گفت: بانوان طلبه ایلامی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، حضور مؤثری داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام با تقدیر از فعالیت جهادی بانوان طلبه، به رسالت طلاب در این شرایط اشاره کرد و گفت: در این شرایط طلاب باید با تجهیز خود به معارف دینی و آموزه های قرآنی، علاوه برتبیین احکام فقهی و شرعی و پاسخ به مسائل مستحدثه، به بیماران و خانواده های بیماران، مشاوره و آرامش بدهند.

وی توجه به انجام صحیح امور کفن و دفن اموات را ضروری دانست و افزود: طلاب جهادگر استان، علی رغم وجود خطر انتقال ویروس در زمان انجام غسل و کفن و دفن اموات، این مسئولیت مهم را پذیرفته و در حال حاضر این امور به وسیله خواهران و برادران طلبه انجام می گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام به برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی برای ارائه‌ی آموزش های لازم به داوطلبان انجام امور اموات کرونایی اشاره  و بیان داشت: با اعلام آمادگی طلاب، کلاس آموزشی ویژه در فضای مجازی تشکیل  و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی از اساتید مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی دفتر مقام معظم رهبری، آموزش این گروه آغاز شد.

وی سایر فعالیت های طلاب و مدارس علمیه را نیز ارزشمند دانست و گفت: تلاش و همت نیروهای جهادی کشور اعم از طلبه و غیرطلبه، نشان از وحدت و همدلی مردم  دارد و ان شاءالله طلاب نیز تا ریشه کنی این بیماری، در صحنه  حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha