جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محمدنظر عظیمی

حوزه/ فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: پاسداران و بسیجیانی که دیروز در صحنه‌ها و نبردهای مختلف در مقابله با استکبار جهانی برای دفاع از دین خدا حضور داشتند، امروز نیز در هر صحنه‌ و میدانی که نیاز باشد در خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران، صبح امروز در عملیات بیولوژیک شهر همدان، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج میرزا سلگی،  اظهار داشت: پاسداران و بسیجیانی که دیروز در صحنه‌ها و نبردهای مختلف در مقابله با استکبار جهانی برای دفاع از دین خدا حضور داشتند، امروز نیز در هر صحنه‌ و میدانی که نیاز باشد، در خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی خواهند بود.

وی افزود: امروز باید از همه افرادی که در مقابله با این پدیده و بیماری فراگیر، از ابتدای شیوع آن در کشور، در صحنه حضور داشته و دارند و خطرات موجود را برای سلامتی مردم به جان خریده‌اند و مخلصانه به میدان آمدند، تشکر کنم.

سردار عظیمی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان، بسیجیان و اقشار مختلف با قدرت در این عرصه حاضر شده‌اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس، رزمندگان سپاه‌ پاسداران در سراسر کشور و نیز بسیجیان بصورت محلی و منطقه‌ای اقدامات خودجوش خود را شروع کرده‌اند و این خدمات تاکنون با قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه دفاع بیولوژیک، ابراز داشت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری، اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک، در دستور کار قرار گرفت و اجرای آن توسط سپاه و یگان‌های مردم‌پایه و بسیجیان در سراسر کشور آغاز شد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، تصریح کرد: این رزمایش در غرب کشور از ۵ فروردین در دو شهرستان از استان کرمانشاه آغاز شد و تا امروز تعدادی از شهرهای آلوده در استان‌های ایلام و کرمانشاه از طریق اجرای رزمایش بیولوژیک، ضدعفونی شدند و امروز نیز در همدان اقدام به ضدعفونی خواهیم کرد.

وی با تقدیر از همراهی مردم در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ملت قهرمان ایران با وجود جنگ روانی و تبلیغات ناجوانمردانه دشمن، با تمام وجود در میدان و در کنار هم حضور دارند و ان شاءالله به یاری مردم و با حضور برادرانمان در سپاه، ارتش و دیگر دستگاه‌ها، برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت عزیز ایران رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha