پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه است، گفت: روحانیت باید پیشتاز پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در نشست با روحانیان استان، با اشاره به دستاوردهای شگرف نظام اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و دینی، اظهار کرد: ما بدون داشتن یک اولویت‌بندی و نقشه کامل نمی‌توانیم این دستاوردها را حفظ کرده و تقویت کنیم؛ از این‌ رو باید تمام برنامه‌ها و اقدامات ما براساس برنامه‌ریزی و با برنامه مشخص باشد.

وی با بیان اینکه در این راستا بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه است، به تبیین اهمیت بیانیه گام دوم و وظیفه روحانیت در شکل‌گیری این بیانات در جامعه پرداخت و افزود: ما روحانیت باید پیشتاز تحول در گام دوم انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: ما باید به داد بندگان مستضعف خدا و گرفتاران مظلوم و کسانی که دچار فقر فرهنگی هستند برسیم، زیرا ما سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) هستیم.

وی خاطرنشان کرد: روحانیتی که به سلامت زندگی کرده و چهل سال با افتخار و کفاف و قناعت زندگی کرده است می‌تواند همچنان این مسیر پرافتخار خود را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه اکنون اکثریت روحانیت به غیر از گروهی محدود با کمترین امکانات زندگی می‌کنند، در رابطه با سبک زندگی یک مبلغ، افزود: اگر به‌عنوان مبلغ به یک منطقه می‌رویم، بیاییم در انتخاب سبک زندگی خود از رزمندگان تبعیت کرده و رنگ زندگی خود را رنگ الهی بزنیم.

وی در ادامه با اشاره به پشتیانی ملت از نظام و وظیفه سنگین مسئولان در خدمت به این مردم فهیم و بصیر، گفت: ما باید خادم این مردم باشیم، خدمت به مردمی که در همه صحنه‌ها یار و یاور انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: هر چه به این مردم خدمت کنیم باز هم نمی‌توانیم همت و صلابت این مردم را جبران کنیم که در همه‌جا به‌ موقع حضور پیدا کرده و حضور آن‌ها دشمن‌شکن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به با فراز و نشیب‌های موجود در مسیر حیات اجتماعی، اظهار کرد: خداوند در سوره بقره آیه ۲۱۶ می‌فرماید: «عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم...» و تأکید می‌کند چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آن‌که خیرِ شما در آن است و یا چیزی را دوست داشته باشید، حال آن‌که شر شما در آن است.

وی افزود: گاهی ظاهر یک امر، چیزی بد و ناراحت‌کننده است ولی خیری در داخل آن نهفته است مثلاً همین بیماری و ویروس کرونا اگرچه باعث گرفتاری و دردسرهایی در حوزه‌های فردی و اجتماعی شده است ولی بدون شک خیر و برکت هم به دنبال خواهد داشت؛ ازجمله این‌که متوجه ضعف‌های سیستم درمانی و پیشگیری شدیم و حتی ابرقدرت‌های دنیا هم در برابر این ویروس دست خود را بالا بردند و بار دیگر ثابت شد «یدالله فوق ایدیهم».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha