سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 897984
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
حجت الاسلام علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: بی شک در جامعه خانواده های مستضعف و مستمندی که برای تامین کمترین و ابتدایی ترین نیازهای زندگی خود ناتوان هستند، لذا اگر می خواهیم عبادات ما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد، باید این همنوعان را یاری کنیم.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: ماه رمضان یکی از بهترین و عزیزترین ماه های خداوند متعال است. این ماه فرصتی مغتنم برای رجعت دوباره به معنویات است.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: رمضان ماه خودسازی است در این ایام درهای توبه برای همه بندگان خداوند باز است، پس خوشا به حال مومنی که قدر لحظه لحظه این ماه را بداند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه روزه گرفتن تنها نخوردن و نیاشامیدن است، بیان کرد: مومنین در این ماه به جز امساک از خوردن و آشامیدن باید در بسیاری از امور به معنای واقعی روزه دار باشند، زیرا شرایط پذیرش روزه و صیام در درگاه باری تعالی بسیار است.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: بی شک در جامعه خانواده های مستضعف و مستمندی که برای تامین کمترین و ابتدایی ترین نیازهای زندگی خود ناتوان هستند، لذا اگر می خواهیم عبادات ما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد، باید این همنوعان را یاری کنیم.

امام جمعه شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه مومن واقعی کسی است که دیگرخواه باشد نه خودخواه، اظهار کرد: در ایام سخت اقتصادی که واقعا بخشی از جامعه قدرت تامین نیازهای اولیه خود ندارند، نیازمند یاری ما به عنوان برادر دینی هستند. همین اعمال است که اجر و پاداش روزه های ما را دو چندان می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha