جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 898129
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن

حوزه/ مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)تنکابن در سال ۱۳۸۰ با ۱۲ طلبه فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون دارای ۱۴۴ طلبه در حال تحصیل به‌صورت پاره‌وقت و حضوری است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم زهرا هدایتی، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، به تلاش دشمنان برای تضعیف نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام برای سست کردن پایه‌های جامعه دینی و اسلامی، اهداف و نقشه‌های شوم خود را به سمت بانوان جامعه معطوف کرده و توطئه‌های فراوانی در قالب‌های مختلف برای تضعیف باورها و ارزش‌های اسلامی این مدافعان و آرامش کیان خانواده تدارک دیده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران تنکابن افزود: به برکت انقلاب اسلامی تحصیل خواهران در حوزه‌های علمیه شکل جدید به خود گرفت و حضور بانوان طلبه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره جلوه بیشتری در کشور پیدا کرد.

وی در ادامه اعلام کرد: مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیرود تنکابن در سال ۱۳۸۰ با همت امام‌جمعه وقت و حمایت بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(علیه‌السلام)، زیر نظر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مدیریت مازندران در جوار بارگاه ملکوتی دو امامزاده آقا سید حسین(علیه‌السلام) و آقا سید قاسم(علیه‌السلام) تأسیس شد که امروزه به‌عنوان مرکزی اثربخش در پیاده‌سازی آرمان‌های مقدس انقلاب و مقام معظم رهبری تربیت دینی فرزندان انقلاب است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران تنکابن تأکید کرد: این مدرسه علمیه در سال ۱۳۸۰ با ۱۲ طلبه فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا، زیر نظر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برمبنای برنامه‌های ارائه‌شده فعالیت کرده و هم‌اکنون دارای ۱۴۴ طلبه در حال تحصیل در دو نوبت به‌صورت پاره‌وقت و حضوری و ۱۳۱ فارغ‌التحصیل است.

وی تصریح کرد: ۹۲  نفر از طلاب فارغ‌التحصیل و در حال تحصیل این مدرسه علمیه به‌عنوان مبلغ و کارشناس با نهادهای مختلفی مانند آموزش‌وپرورش، نیروی انتظامی، بسیج خواهران، سپاه، کمیته، اداره اوقاف، بهزیستی، فرمانداری، آستان امامزادگان، دانشگاه‌ها، مراکز بهداشت و درمان و ... همکاری مستمر دارند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله علیها) شیرود تنکابن به پذیرش حوزه خواهران هم اشاره کرد و گفت:  تبلیغات میدانی در سطح شهر و روستا، ارسال پیامک به عموم مردم، تهیه کلیپ‌های کوتاه و انتشار در فضای مجازی و رسانه های محلی و ... در راستای تشویق بانوان به تحصیل در حوزه خواهران انجام شده است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha