جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طرح مومنانه

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ازتوزیع ۱۷ هزاربسته غذایی به ارزش چهارمیلیارد و چهارصد میلیون تومان از آغاز رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری ظهر امروز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج  کاشان، اظهار داشت: با کمک خیرین کاشانی،پیرو فرمایش رهبرمعظم انقلاب و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، تاکنون ۱۷ هزار بسته غذایی شامل گوشت قرمز، ماکارونی، خرما، مرغ، رب، روغن، برنج، سویا و شکر از طریق پایگاه های بسیج محلات این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی، به نقش خیرین،هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه ها، پایگاه‌های بسیج و حمایت‌های معنوی ائمه جمعه و جماعات شهرستان کاشان در موفقیت آمیزبودن رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در کاشان  ۱۰هزار بسته و مرحله دوم ۷ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان کاشان توزیع گردیده است.

وی، از کمک بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی مقام معظم رهبری به رزمایش مواسات و همدلی کاشان خبر داد و گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان کاشان ۵۰ درصد هزینه ۷۰ هزار بسته معیشتی هدیه مقام معظم رهبری است و مابقی کمک خیرین شهرستان کاشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی محدود به تأمین سبد کالای نیازمندان نیست، گفت: طی جلساتی که با اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیات مذهبی، مؤسسات، ادارات و قرارگاه‌های جهادی سپاه شهرستان کاشان به صورت ویدئوکنفرانس با فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و ائمه جمعه استان اصفهان داشتیم، پیش بینی افطاری ساده و پرداخت بدهی مقروضین و اجاره‌بهای کسب و کار خسارت دیده ویروس کرونا در مرحله سوم رزمایش به عمل آمد.

وی، با تقدیر از حضور جهادگونه کادر درمانی، پزشکان، پرستاران کشورمان در مبارزه با یروس کرونا گفت: همانطور که مردم کاشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم ۱۸۱۹ شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند، در عرصه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا نیز با تقدیم شهیدانی همچون دکتر مجید فرهاد و جانفشانی کادر درمانی خوب درخشیدند.

سرهنگ پاسدار اکبری در پایان با قدردانی از مشارکت خیرین کاشان در کمک مؤمنانه، گفت: از مردم و خیرین کاشان انتظار داریم با پرداخت کمک‌های نقدی به حساب شماره ۵۰۴۱۷۲۱۰۷۹۴۲۵۷۲۵ قرارگاه خدمات اجتماعی کاشان در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha