سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 آية الله محسن فقيهي

حوزه/عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگاه متوقف نخواهد شد، گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور دشمنان نظام را عصبانی کرد.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که برای پیشبرد اهداف اسلامی لازم و ضروری است دستیابی به پیشرفت‌ها و تکامل‌هایی که در جامعه بشری وجود دارد.

وی ادامه داد: حتی باید تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که این پیشرفت‌ها در کشورمان بیش از سایر کشورهای دنیا باشد.

آیت‌الله فقیهی تأکید کرد: در این زمینه لازم است که فرمایشات رهبری به‌عنوان یک هدف کلی و متعالی در نظر گرفته شود چراکه ایشان در این زمینه تأکیدات فراوانی دارند و همواره در سخنرانی‌های خودشان بر ضرورت پیشرفت علمی و فنّاوری اشاره می‌کنند.

وی پیشرفت‌های موشکی و فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ستودنی عنوان کرد و بیان داشت: برای اولین بار شاهد بودیم که جمهوری اسلامی ایران به جمع کشورهایی پیوست که در فضا ماهواره دارد که خود این مهم نشان می‌دهد که توان نظامی و دفاعی کشورمان تا چه اندازه‌ای افزایش‌یافته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم واکنش دشمنان نظام به این اقدام سپاه را در نوع خود جالب و قابل پیش‌بینی عنوان کرد و اظهار داشت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره به فضا دشمنان نظام را عصبانی کرد به‌طوری‌که آمریکا و کشورهای غربی از این موضوع اظهار ناراحتی کردند.

وی افزود: اگر زمانی دیدید که دشمنان نظام عصبانی و سراسیمه هستند بدانید که اقدام ما درست و صحیح بوده است.

آیت‌الله فقیهی خاطرنشان کرد: درواقع پیشرفت‌های هوا فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طی این سال‌ها ستودنی بوده و قطعاً این پیشرفت و تلاش متوقف نخواهد شد و با شتاب بیشتری به جلو حرکت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha