شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طرح مومنانه

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه تمدن سازی در گام دوم انقلاب باید نهادینه شود، گفت: امیدواریم در گام دوم انقلاب کمک مومنانه و مواسات پررنگ تر از قبل ظهور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، چهارشنبه دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان، با اشاره به اینکه فرمایش اخیر مقام معظم رهبری پیرامون جامعه مهدوی نیاز به تبیین دارد، گفت: جامعه مهدوی نیاز به یک سری شاخص ها و الزامات دارد.

وی، تعهدها، مسئولیت های اجتماعی، احساس دیگرخواهی و انسان دوستی را از شاخصه های جامعه مهدوی منتهی به ظهور که در گام دوم انقلاب حضرت آقا بیان فرمودند، عنوان کرد و گفت: جامعه صبور و دارای استقامت و پایداری از دیگر ویژگی های جامعه مهدوی منتهی به ظهور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه تمدن سازی در گام دوم انقلاب باید نهادینه شود، گفت: امیدواریم در گام دوم انقلاب کمک مومنانه و مواسات پررنگ تر از قبل ظهور پیدا کند.

حجت الاسلام احمدی در پایان به سابقه تاریخی مردم کاشان در کارهای عام المنفه و پشتیبانی از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم کاشان همان طور که با حضور چشمگیر در عرصه کمک و پشتیبانی از جنگ تحمیلی و کارهای خیرخواهانه درخشیده اند، در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و کمک به نیازمندان نیز پیشتازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha