پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمک مومنانه

حوزه/ رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به‌ منظور رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، به‌ همت خیرین شهرستان آران و بیدگل، در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به‌ منظور رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، به‌ همت خیرین شهرستان آران و بیدگل، در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.

این رزمایش با اجرای گروه تواشیح و هم خوانی نور الزهرای راوند آغاز شد و سپس مداح و شاعر اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، حاج حسن هارونی به مدیحه سرایی پرداخت.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع)، در این مراسم اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه، با فرمان رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان با مشارکت بسیج، خیران، ادارات و نهادها، موسسات خیریه، قرارگاه‌های جهادی و هیئات مذهبی و با تشکیل کمیته‌های شش‌گانه کار آغاز شد.

وی افزود: آستان مقدس  حضرت محمد هلال بن علی(ع)، با کمک خیرین، هزار بسته ی معیشتی و بهداشتی، جمعاً به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان را آماده ی توزیع  کرده است.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: این بسته ها در دو بخش معیشتی شامل برنج، ،روغن، قند، شکر، چای، حبوبات، تن ماهی، ماکارونی، سویا، رب و مایع دستشویی است و قرار است در میان معلولان نیازمند و افراد یتیم، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار توزیع گردد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل نیز، ضمن قدردانی از خادمین و مسئولین آستان، برای تهیه بسته های معیشتی، ماه مبارک رمضان را ماه برکت و فضیلت دانست و  گفت: رزمایش کمک مومنانه، در واقع لبیک به ندای رهبری است تا به اوضاع نیازمندان و آسیب دیدگان در شرایط کرونایی رسیدگی شود.

بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل هم در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قدردانی از تهیه بسته های معیشتی و برگزاری رزمایش مومنانه، از خیرین و مردم این شهرستان که در این امر خدا پسندانه شرکت کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha