شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عیسی برادری- امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: ویروس کرونا با وجود اینکه مشکلات زیادی را در کشور به وجود آورد، اما برکاتی هم داشت که به عنوان نمونه می‌توان به لبیک گویی مردم به فرمان رهبری مبنی بر رزمایش بزرگ مواسات اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تکاب که با حضور اعضای اصلی در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیماری کرونا با وجود اینکه مشکلات زیادی را برای کشور و مردم به وجود آورد اما فرصتی را برای همدلی بین مردم ایجاد کرد که به عنوان  نمونه می‌توان به لبیک گویی مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد:  در پی همین مواسات و همدلی‌های بوجود آمده به عمق سختی معیشت تعدادی از شهروندان پی بردیم که با توجه به ثروت‌های کلان و تعدد معادن طلای شهرستان متأسفانه در وضعیت بسیار سختی به زندگی مشغول بودند.

امام جمعه تکاب در ادامه به نقطه قوت حاصل از شیوع کرونا در شهرستان تکاب اشاره و بیان داشت: این بیماری یک نقطه قوت در زندگی ایجاد کرد و آن این بود که فقرای جامعه که از اذهان مسئولان به دور مانده بودند را شناساند و موجب پویش بهار همدلی‌ها در بطن جامعه شد.

وی افزود: متأسفانه در شهرستان تکاب با وجود ثروت‌های خدادادی شاهد مناطقی هستیم که در حال حاضر نیز وضعیت مناسبی ندارند و از حداقل امکانات شهرنشینی برخوردارند.

در پایان این جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تکاب، از زحمات کادر پزشکی، پرستاری و درمان شهری و روستایی و همچنین از زحمات و تلاش‌های معلمان عزیز و جامعه فرهنگی و کارگران عرصه کار و تولید تقدیر و تشکر کردند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha