پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام مهدی متقی فر

حوزه/ مدیرکل اداره آموزش سازمان تبلیغات اسلامی از تهیه مجموعه تخصصی تصویری «زندگی مؤمنانه» ویژه خانواده‌ها به همت این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام مهدی متقی فر، مدیرکل اداره آموزش سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گویی از تهیه مجموعه تخصصی «زندگی مؤمنانه» در ایام شیوع ویروس کرونا با موضوع مباحث خانه و خانواده با نگاه زندگی ایرانی ـ اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام متقی فر عنوان کرد: با امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین گروه روانشناسی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و اداره کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شد تا مجموعه تخصصی متناسب با فرهنگ خانواده‌ها در ایام قرنطینه و کرونا به همراه محتوای تبلیغی ماه مبارک رمضان فراهم تولید شود.

وی با بیان اهمیت و ضرورت تهیه این مجموعه افزود: در این ایام که مردم در خانه مانده اند دغدغه ها و مسائل متعدد تازه برایشان پیش می آید و نیاز است که مبلغین در سراسر کشور نیز این مسائل را فرا بگیرند تا بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اضافه کرد: همچنین تلاقی این ایام با ماه مبارک رمضان سبب شد بسته ای فراهم آید تا ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی را ترویج دهد، از همین رو نام این مجموعه آموزشی را «زندگی مومنانه» قرار دادیم.

حجت‌الاسلام متقی فر ضمن اشاره استفاده از اساتید مجرب گفت: موضاعاتی همچون مراقبت های اخلاقی خانواده، مهارت های اقتصادی درخانواده، فرزند پروری و تربیت فرزند، تحکیم خانواده و راهکارهای حل تعارضات، رفع افسردگی در زندگی، نقش امید بخشی در زندگی و مهارت حل مسئله در زندگی که در قالب فیلم های کوتاه ضبط و تدوین شده است.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اضافه کرد: این بسته که بیش از ۱۵ ساعت فیلم آموزشی است، علاوه براینکه مناسب این ایام هستند ولی بیان مباحث به گونه ای است که خانواده همیشه میتوانند از آن بهره ببرند و مختص این ایام نیست.

وی با اشاره به در اختیار قراردادن مجموعه «زندگی مومنانه» دست مبلغین افزود: علامندان می‌توانند با عضویت در کانال شبکه اجتماعی ایتا به نشانی https://eitaa.com/mobasheran_org از این مجموعه استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha