چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
خدری

حوزه/ در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهر چغادک، یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهر چغادک استان بوشهر، صبح امروز با حضور مسئولان شهر برگزار شد و طی آن بسته های معیشتی تهیه شده بین نیازمندان توزیع گردید.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش همگام با سراسر کشور در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری و با توجه به ابتکار زیبای ایشان در جهت مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

امام جمعه چغادک ادامه داد: در این رزمایش که به صورت قرارگاهی مدیریت شد به لطف الهی نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار شهر توانستند در مرحله اول قریب به هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری کنند که إن شاءالله بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کنونی توزیع خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج رمضان و مطهره و پایگاه‌های تابعه بسیج، کمیته امداد، هیئت امناء و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

حجت الاسلام خدری ضمن تشکر از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مومنانه را رقم زدند، گفت: درخواست می کنم که إن شاءالله برای اجرای مرحله دوم رزمایش هم این همدلی و همیاری به نحو احسن صورت گیرد تا به نیازمندان بیشتری که در شرایط کنونی و در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند کمک‌رسانی کنیم. 

امام جمعه چغادک با بیان اینکه بهترین ایام و ماه‌ها برای انفاق و مواسات مومنانه ماه مبارک رمضان است افزود: انفاق در این ماه مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) قرار گرفته است و قطعاً این انفاق‌ها برکات ویژه‌ای در زندگی محسنین و نیکوکاران دارد. همچنانکه خداوند در قرآن کریم کسانی که در سختی‌ها و گرفتاری‌ها به کمک نیازمندان می‌شتابند را به عنوان نیکوکاران محبوب خدا ستوده است، بنابراین از فرصت طلایی این ماه مبارک استفاده کنیم و به تعبیر قرآن کریم، در خیرات و نیکی ها از دیگران سبقت بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha