جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از تمدید زمان برگزاری دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پوستر فراخوان دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی استان بوشهر منتشر شده است و پیش از این شرکت‌کنندگان تا ۲۵ فروردین ۹۹ جهت ارسال آثار به این جشنواره فرصت داشتند که با توجه به استقبال انجام شده مهلت ارسال آثار و شرکت در این جشنواره تا ۲۵ اردیبهشت تمدید شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این جشنواره در چهار بخش تألیفات دینی، مقالات دینی، پایان‌نامه‌های دینی و نشریات دینی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی ghalamasemani@gmail.com برای دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: در دومین جشنواره قلم‌های آسمانی بخش دیگری تحت عنوان بخش ویژه دارای سه محور جداگانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و شهید قاسم سلیمانی به بخش‌های چهارگانه اضافه شده است و شرکت‌کنندگان در این بخش آثار خود شامل تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس را که در مطبوعات محلی منتشر شده باشند به دبیرخانه ارسال کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: آئین اختتامیه این جشنواره بعد و از پایان مهلت ارسال آثار و طی شدن روند ارزیابی و داوری برگزار و از برگزیدگان هر بخش با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha