دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان کمک مومنانه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، همراهی طلاب جهادگر در خدمت اجتماعی مقابله با کرونا و رزمایش همدلی و کمک مومنانه را حرکت خوبی دانست که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در بازدید از محل جمع آوری و توزیع اقلام تهیه شده برای طلاب معسر در راستای کمک مومنانه، با اشاره به فعالیت و خدمات طلاب در دو ماه گذشته نسبت به مقابله با کرونا، ابراز کرد: حدود ۱۵۰۰ طلبه جهادگر در این عرصه وارد صحنه شدند و در زمینه های مختلفی که به این بیماری مربوط می شد خدمت رسانی انجام دادند و با متولیان امر سلامت تعامل و همکاری خوبی انجام شد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: از طرفی نیز این طلاب در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد اقدامات خوبی انجام دادند که برای ایجاد امنیت روانی در میان مردم و نیز حرمت گذاشتن به جانباختگان در این بیماری با انجام تغسیل و تدفین آنان، حرکت تبلیغی خیلی خوب و بی‌نظیری از سوی حوزه علمیه خراسان و طلاب جهادگر همیشه در صحنه آن شکل گرفت که جای تشکر و تقدیر دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان دومین مرحله از خدمت رسانی طلاب این حوزه را شرکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه دانست که حوزه علمیه خراسان در دو عرصه همکاری و هماهنگی با متولیان و مسئولان امر برای یاری رساندن به قشرهای نیازمند جامعه و نیز طلاب معسر، بسته های معیشتی تهیه و آماده توزیع کرده است.

وی تاکید کرد: باید این رزمایش که در ماه مبارک رمضان شروع شده، ادامه یابد و برای معیشت طلاب به ویژه افراد معسر و مضطر، کمکی مستمر و در طول سال شکل بگیرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha