جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک های مومنانه ویلاشهر

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ویلاشهر از توزیع ۱۰۰۰ بسته حمایت غذایی رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان ویلاشهر، گلدشت، کهریزسنگ و قلعه سفید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، روح الله فتحیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ویلاشهر با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان از روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در شهرهای ویلاشهر، گلدشت، قلعه سفید و کهریزسنگ، بیان کرد: از آغاز این طرح تعداد ۱۰۰۰ سبد حمایت معیشتی تهیه و توزیع شده است. 

وی، تعداد بسته‌های حمایتی در شهر ویلاشهر را ۱۵۰ بسته، گلدشت ۳۲۵  بسته، کهریزسنگ ۳۲۵ بسته و قلعه سفید نیز ۲۰۰ بسته حمایت اعلام کرد.

فتحیان با تشکر از تمامی خیرین و بسیجیانی که در تهیه، بسته بندی و توزیع این اقلام نقش آفرینی کردند افزود: ان شاءالله نوبت دوم این طرح در نیمه ماه مبارک رمضان و  همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام اجرا خواهد شد.

کمک های مومنانه ویلاشهر

حجت الاسلام عبد الرسول محمدی امام جمعه ویلاشهر نجف آباد هم با اشاره به توزیع ۱۵۰ بسته حمایت معیشتی در ویلاشهر با هدف لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، گفت: این بسته‌ها با همت خیرین و حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و دفتر امام جمعه ویلاشهر تهیه و در میان نیازمندانی که در اثر بحران ویروس منحوس کرونا دچار آسیب اقتصادی شده اند توزیع شد، و این کمک‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه ویلاشهر با بیان روش‌های مختلف کمک به خانوارهای آسیب دیده بیان کرد: با بخشش کرایه منزل و مغازه، گذشت و یا افزایش مدت بازگرداندن بدهی و ... نیز می‌توان به اقشار آسیب دیده از کرونا کمک کرد و دفتر امام جمعه ویلاشهر در این مدت سعی کرده است در این موضوعات نیز به یاری اقشار آسیب دیده بشتابد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه از تمامی خیرین، نیکوکاران، بسیجیان، ستاد نماز جمعه ویلاشهر و همه کسانی که در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده اند تشکر کرد و افزود: کسانی که سال‌های گذشته برنامه افطاری دسته جمعی داشته اند امسال افطاری‌های ماه مبارک رمضان را به سمت کمک‌های مومنانه جهت دهی کنند. دفتر امام جمعه ویلاشهر، حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ویلاشهر و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه السلام  آماده دریافت کمک‌های مومنانه و توزیع در میان نیازمندان شناسایی شده است.

ویلاشهر در ۷ کیلومتری شمال شرقی نجف‌آباد قرار دارد.
 

کمک های مومنانه کهریزسنگ

کمک های مومنانه کهریزسنگ

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha