جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حسن ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این که کارگران به جامعه روح و انرژی می‌دهند، گفت: نیاز است که حمایت از کارگران بیشتر شود تا مشکلات معیشتی آن‌ها روز به‌روز کاهش یابد.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به‌روز کارگر اظهار داشت: در هر جامعه‌ای کارگران، جزء افراد زحمتکش هستند که همواره در مسیر پیشرفت و رشد جامعه زحمت می‌کشند.

وی ادامه داد: آرامش و راحتی که امروز در جوامع حاکم است ناشی از زحماتی است که کارگران می‌کشند و باید قدردان زحمات آن باشیم.

آیت الله ممدوحی بابیان این که کارگران به خدا نزدیک‌تر هستند، بیان داشت: پیامبر اسلام در این زمینه می‌فرمایند که دست کارگر را می‌بوسم، که نشان دهنده اهمیت کار کارگران و توجه بی‌شماری است که اسلام به آن‌ها دارد.

وی ایجاد انگیزه و رسیدگی به مشکلات کارگران را مهم برشمرد و ابراز داشت: کارفرمایان باید با روش‌های مختلف در بین کارگران ایجاد انگیزه کنند و تنها به دنبال پیشبرد کارها نباشند و به دغدغه‌های کارگران نیز توجه داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: حل مشکلات معیشتی کارگران هم باید توسط خود کارفرمایان و هم باید توسط دولت مورد توجه قرار بگیرد چراکه این کار موجب افزایش انگیزه در بین کارگران می‌شود و در نهایت پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.

وی به مشکلات کنونی کارگران اشاره کرد و بیان داشت: در ماه‌های اخیر نیز با شیوع بیماری کرونا شاهد بیکاری بسیاری از کارگران بودیم که انتظار می‌رود حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت بگیرد البته دولت اقداماتی انجام داده که باید ادامه یابد.

آیت الله ممدوحی ابراز داشت: ملت ایران نیز در این ایام در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اقدامات بسیار خوبی را در حمایت از نیازمندان انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha