چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
photo_2020-05-01_16-12-00 (2).jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) تهران با اشاره به برگزاری رزمایش «جهاد مالی، انفاق مهدوی» در ماه مبارک رمضان، گفت: در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری و کمک به مستمندان در ماه انفاق و ایثار، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند و کم درآمد توزیع شد.

خانم اعظم‌سادات کاظمی، مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به برنامه های اجتماعی و خدمات رسانی ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» در برگزاری رزمایش «جهاد مالی، انفاق مهدوی» در ماه مواسات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مواسات و انفاق در ماه مبارک رمضان می فرمایند «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن ها خواهد گذاشت».

خانم کاظمی با بیان اینکه این اقدام حسنه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجام پذیرفت، گفت: در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری و کمک به مستمندان در ماه انفاق و ایثار، به همت طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، خیرین و سازمان بسیج، بسته های ارزاق شامل یک کیسه برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، حبوبات، روغن ،تن ماهی، رب گوجه، چای، قند، ماکارونی و... تهیه شده و بین ۱۵۰ خانوار نیازمند توزیع شد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha