شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا

حوزه/ مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) در سال ۱۳۹۱ با همت امام جمعه وقت حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی و زیرنظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تأسیس شد.

خانم جمیله لطیفی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نکا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران سبب شکوفایی استعدادها و بالندگی خواهران در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و تربیتی شده است.

وی افزود: حضور خواهران طلبه در عرصه های مختلف، مبیّن اعتقاد و باور عمیق آن ها به معارف دینی است که نمونه بارز آن همانند حوادث غیرمترقبه گذشته، حضور طلاب در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در حال حاضر و همدلی و همکاری با نهادهای بهداشتی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نکا در ادامه با اشاره به آغاز پذیرش سراسری حوزه های علمیه خواهران اعلام کرد: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) در سال ۱۳۹۱ با همت امام جمعه وقت حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی و زیرنظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تأسیس شد.

وی تصریح کرد: این مدرسه علمیه در سال ۱۳۹۱ با ۱۲ طلبه فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون دارای ۹۸ طلبه است که ۱۰ طلبه فارغ التحصیل شده اند.

لطیفی تأکید کرد: طلاب و مبلغان مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا با نهادهای مختلفی مانند سپاه، بسیج، کمیته امداد، سازمان تبلیغات، کمیته امداد، آموزش و پرورش و غیره همکاری دارند.

وی ادامه داد: نظر به شروع پذیرش، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر در سطح شهر و در فضای مجازی و با هماهنگی با نهادهای دیگر و نشر اطلاعیه در کانال‌ها و گروه های داخلی به اطلاع عموم خواهران برسد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نکا خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی پذیرش سال جاری با شعار هر طلبه، معرّف یک داوطلب آغاز شده است که امیدواریم با اهتمام طلاب این امر تحقق یابد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha