پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کاترگاه مهارت افزائی روش تحقیق در مدرسه علمیه خواهران نکا

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نکا گفت: این مدرسه علمیه در سال 1391 با 12 طلبه فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون دارای 98 طلبه است که 10 طلبه آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمیله لطیفی با اشاره به بالندگی حوزه‌های علمیه خواهران  بیان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران سبب شکوفایی استعدادها و بالندگی خواهران در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و تربیتی شده است.

وی افزود: حضور خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف، مبیّن اعتقاد و باور عمیق آن‌ها به معارف دینی است که نمونه بارز  آن را در حوادث غیر مترقبه گذشته، حضور طلاب در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در حال حاضر و همدلی و همکاری با نهادهای بهداشتی می توان مشاهده کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نکا در ادامه با اشاره به آغاز پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد: این مدرسه علمیه در سال 1391 با 12 طلبه فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون دارای 98 طلبه است که 10 طلبه آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی تأکید کرد: طلاب و مبلغان مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام‌الله علیها) نکا با نهادهای مختلفی مانند سپاه، بسیج، کمیته امداد، سازمان تبلیغات، کمیته امداد، آموزش‌ و پرورش و غیره همکاری دارند.
وی تصریح کرد: با توجه به آغاز پذیرش، اطلاع‌رسانی از طریق نصب بنر در سطح شهر و فضای مجازی و با هماهنگی با نهادهای دیگر و نشر اطلاعیه در کانال‌ها و گروه‌های داخلی به اطلاع عموم خواهران رسید.
لطیفی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی پذیرش سال جاری با شعار هر طلبه، معرّف یک داوطلب آغاز شده است که امیدواریم با اهتمام طلاب این امر تحقق یابد.
۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha