جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-04-23_13-15-21.jpg

حوزه/ خانم علیزاده با اشاره به حضور تعدادی از طلاب خواهر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) در تجهیز و تغسیل اموات کرونایی، گفت: بانوان جهادگر علاوه بر تغسیل اموات کرونایی، با برگزاری ختم مجازی، سبب آرامش و تسکین بازماندگان می شوند.

خانم مریم علیزاده، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) شهریار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت های جهادی بانوان طلبه در مقابله با شیوع کرونا، اظهار داشت: تولید ماسک برای استفاده عموم مردم و خانواده های طلاب، توزیع ارزاق بین خانواده های کم درآمد با مساعدت امام جمعه شهریار، راه اندازی کانال مشاوره با هدف تقویت سلامت روان و کاهش اضطراب خانواده ها و تبیین ضرورت نکات اصول بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا، بخشی از اقدامات طلاب و اساتید مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) می باشد.

وی با اشاره به حضور تعدادی از طلاب خواهر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) در تجهیز و تغسیل اموات کرونایی، ادامه داد: بانوان جهادگر علاوه بر تغسیل اموات کرونایی با قرائت دعا جهت آرامش میت و تسکین قلب بازماندگان مشغول خدمت هستند و دیگر طلاب نیز با راه اندازی کانال ترحیم مجازی ضمن دعا برای مغفرت و آمرزش اموات کرونایی با خانواده های ایشان ابراز همدردری می کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) شهریار با اشاره به زحمات شبانه روزی کادر درمانی برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی، گفت: جمعی از طلاب و اساتید مدرسه با آماده کردن ۱۰۰ عدد بسته های میوه که به دعای اسماءالحسنی مزین شده بودند، جهت دفع بلا از کادر درمانی و بیماران کرونایی بین این عزیزان توزیع کردند و از زحمات پرستاران و کادر درمانی قدردانی شد.

خانم علیزاده در پایان با اشاره به فعالیت های فرهنگی طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) شهریار، خاطرنشان کرد: به منظور تقویت روحیه و کاهش نگرانی های بیماران کرونایی و کادر درمانی، بیش از ۲۰ عکس نوشته که شامل روایات اهل بیت(علیهم السلام) بود، جهت نصب و بهره برداری در اختیار بیمارستان شهریار قرار گرفت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha