جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از مساعدت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی طلاب خواهر استان برای نیازمندان آسیب پذیر جامعه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور و تعطیل شدن برخی مشاغل و ایجاد مشکلات اقتصادی ناشی از آن، بسیاری از هموطنان محترم، آسیب های زیادی از لحاظ تامین معیشت و گذران زندگی خود دیده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروزه، فرهنگ جامعه به حدی رشد پیدا کرده که مردم برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان در بحران ها،  به صورت خودجوش اقدام میکنند وخیلی نیازبه تبلیغ و دعوت به همکاری نیست، بانوان طلبه یزدی نیزدر راستای کمک به نیازمندان جامعه از همان روزهای نخستین شیوع ویروس منحوس کرونا، وارد عرصه خدمت شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان تاکنون ۹۴۰ بسته غذایی، بهداشتی، پوشاک و... به ارزش یک میلیارد و۱۰۷ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

وی در ادامه روند رفع نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه از مساعدت  ۴۶میلیون ریال کمک های نقدی خواهران طلبه خبر داد و گفت: سه رأس گوسفند هم به ارزش ۶۷میلیون وپانصد هزار ریال،  قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است .

این مقام مسئول افزود: در مجموع  یک میلیارد و  ۲۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال  کمک های  نقدی و غیرنقدی توسط طلاب خواهردر سطح استان ، بوده است که به این مدیریت گزارش شده است.

وی در پایان از ادامه روند خدمت طلاب در این راستا خبرداد و افزود:  با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، وفرمایش مقام معظم رهبری مد ظله در مورد مواسات وهمدلی تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان ادامه دارد وان‌شاءالله پس از جمع آوری با همکاری مرکز خدمات استان، در شب نیمه ماه مبارک رمضان یعنی شب میلاد کریم اهل بیت (علیهم السلام) توزیع خواهد شد طلاب و خیّرین گرامی  می توانند برای شرکت در این کارخداپسندانه  با مدارس علمیه خواهران استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha