پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 898651
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
سراب

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سراب گفت: فعالیت های گروه جهادی خواهران مدرسه علمیه سراب تا ریشه کن شدن کرونا ادامه خواهد داشت.

خانم مریم مصطفویان، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سراب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه« در تبریز با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در قالب طرح رزمایش کمک مؤمنانه، بیان کرد: بسیاری از اقشار جامعه با توجه به شیوع کرونا بیکار شدند و نیازمند بسته‌های معیشتی هستند که تلاش می‌شود ضمن حفظ کرامت آن‌ها این بسته‌ها توزیع شود.

وی افزود: مدرسه علمیه فاطمیه سراب برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ، تعدادی کارت هدیه تهیه و به این خانواده ها اهدا کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سراب ادامه داد: طلاب و اساتید مدرسه در طول این ایام و با توجه به نیاز شدید به اقلام بهداشتی، اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در منازل خود کرده و یا همکاری با نهادهای مرتبط در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

 مصطفویان ادامه داد: علاوه بر کمک‌های مادی، برنامه‌ای فرهنگی در زمینه ارتقای معنویت انجام می‌شود و طلاب جهادی نیز پاسخگوی سؤالات شرعی و شبهات دینی در فضای مجازی هستند.

برپایه این گزارش، طلاب مدرسه علمیه فاطمیه با همکاری بسیج خواهران در بازدید از بیمارستان سراب، از تلاش‌های کادر پزشکی، پرستاران و مجموعه پرسنل این بیمارستان قدردانی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha