پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه حمله به مجلس یازدهم با ائتلاف اشرافیت کلید خورد، گفت: تا آغاز به کار دوره یازدهم مجلس، ۲۰ روز دیگر باقی مانده، چرا شاهد حملات تبلیغاتی کم‌سابقه علیه مجلس جدید هستیم.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه منتخبان مردم به دنبال هم اندیشی و همدلی هستند، اظهار داشت: برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی، در کمتر دوره ای از مجلس، شاهد تخریب دوره آتی با حجمی گسترده از تبلیغات منفی، آن هم چهارماه قبل از آغاز آن بوده ایم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: اولویت‌ بندی مجلس جدید با موضوعات مهم و سرنوشت ساز در تغییرات اساسی وضعیت کنونی جامعه و انتظارات مردم، آن هم با مدیریت جهادی، موجب آماج کینه بدخواهان در کنار رسانه‌های بیگانه شده است.

وی تصریح کرد: نارضایتی مردم در خصوص کارنامه هفت سال مدیریت اجرایی و چهار سال مجلسدهم، «ائتلاف اشرافیت» را بر آن داشت که از ترس از روی کار آمدن «منتخبان منتسب به جبهه انقلاب» به تخریب آنان بپردازند.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: اصلاح‌طلبان بر خلاف ادعا، در انتخابات با داشتن نامزد کافی، بدون هیچ محذوراتی به میدان آمدند، اما از نظر مقبولیت اجتماعی، جواب عملکرد چندین ساله خود را از مردم گرفتند.  

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه حمله به مجلس یازدهم با ائتلاف اشرافیت کلید خورد، ادامه داد: تا آغاز به کار دوره یازدهم مجلس، ۲۰ روز دیگر باقی مانده، چرا شاهد حملات تبلیغاتی کم‌سابقه علیه مجلس جدید هستیم.

حجت الاسلام محمدی فر خاطر نشان کرد: مردم بصیر دست ردّ به سینه کسانی که وعده اصلاح امور مردم را در دوره دهم مجلس دادند و در حقیقت به آن عمل نکردند، زدند، اما  امروز همان ها به دنبال ترویج چنددستگی میان «منتخبان منتسب به جبهه انقلاب» هستند.

وی در پایان گفت: مردم به دنبال خدمتگزار می گردند تا بتواند چهره فقر، بیکاری جوانان و گرانی افسار گسیخته را در «پسا کرونا» با تصویب طرح ها و لوایح در قالب تصمیمات صحیح، آن هم با مدیریت جهادی در دستگاه های دولتی در تمام نقاط کشور اجرایی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha