پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صبوری

حوزه/ در راستای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون‌شهری، لازم است متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی استان قم، بنیاد مسکن و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم  گفت: با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، حفظ جان هموطنان و همکاران و همچنین حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و تسهیل درفرآیند ثبت‌نام و تکمیل مدارک متقاضیان، افتتاح اولیه حساب اولیه برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در قم به صورت اتوماتیک انجام می شود.

صبوری عنوان کرد: شیوه افتتاح حساب با بانک مسکن پس از اعلام مشخصات کامل ثبت‌نام‌شدگان به‌صورت متمرکز بوده که توسط ستاد بانک مسکن اعلام خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی قم  بیان کرد: متقاضیان باید نسبت به واریز مبلغ تعیین شده اقدام کرده و مشخصات حساب به‌صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

صبوری تاکید کرد: در راستای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون‌شهری، لازم است متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی استان قم، بنیاد مسکن و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند.

در طرح اقدام ملی درمجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.

تاکنون ثبت‌نام ۲ هزار و ۱۵۵ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در شهر قم پذیرفته شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha