دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس اداره زکات استان فارس

حوزه/ رئیس اداره زکات استان فارس گفت: مجموع پرداختی زکات مردم استان در سال گذشته، ۷۱ میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۲۷۵ تومان بوده است.

حجت الاسلام سید علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به درآمد سالیانه زکات در سطح استان فارس اظهار داشت: در سال گذشته مردم استان فارس با پرداخت بیش از ۷۱میلیارد تومان زکات توانستند برای چهارمین سال متوالی، رتبه برتر پرداخت زکات در بین استان‌های کشور را کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه استان فارس با اختلاف در صدر استان های دیگر از نظر پرداخت زکات رتبه نخست را کسب کرده است، اضافه کرد: مجموع پرداختی زکات مردم استان در سال گذشته، ۷۱ میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۲۷۵ تومان بوده است.

رئیس اداره زکات استان فارس با تصریح اینکه قرار گرفتن استان فارس در صدر دیگر استان ها نسبت به اهتمام و پرداخت زکات افتخاری برای ما است، خاطرنشان کرد: شهرستان های شیراز، مرودشت و کازرون به ترتیب در رتبه های اول تا سوم در سطح استان از نظر پرداخت زکات قرار گرفته اند.

وی عنوان کرد: از مجموع مبلغ دریافت زکات، حدود ۷۱ درصد در امور محرومین و نیازمندان و ۲۹ درصد در پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha