جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احسان

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درجزین گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای پویش کمک مومنانه، طلاب قروه درجزین با لبیک به ولی امر مسلمین اقدامات مختلفی انجام داده‌اند، که یکی از آنها تهیه گوشی تلفن همراه اندروید برای دانش آموز نیازمندی بود که از این امکانات بی‌بهره بود.

خانم مژگان فضل اللهی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درجزین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری گلریزان به همت خواهران طلبه قروه درجزینی، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس که دانش آموزان را مجبور به استفاده از فضای آموزشی مجازی کرده است، بسیاری از افراد نیازمند دچار مشکلاتی در تهیه امکانات شده‌اند و لذا باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی، هدف از اجرای این گلریزان را تامین نیاز یکی از دانش آموزان مستعد اما بی بضاعت دانست و گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای پویش کمک مومنانه، طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قروه درجزین نیز با لبیک به ولی امر مسلمین اقدامات مختلفی انجام داده‌اند، که یکی از آنها تهیه یک گوشی تلفن همراه اندروید برای دانش آموز نیازمندی بود که از این امکانات بی‌بهره بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قروه درجزین به تشریح دیگر اهداف اجرای این طرح پرداخت و ابراز کرد: آنچه در این دوران باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ایجاد روحیه ایثار و همراهی است و نباید تصور کرد با قرنطینه افراد، احساسات و نوع دوستی هم قرنطینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ موقعیتی نباید طلاب را از انجام رسالت اخلاقی و دینی خود باز دارد، عنوان کرد: ایجاد همدلی و گذشت نیاز امروز جامعه ما است، و لذا باید با شناخت نیازهای جامعه در صدد رفع آن باشیم.

فضل اللهی، اقدامات خیرخواهانه طلاب را مستمر  دانست و گفت: در این گلریزان، طلاب توانستند با جمع آوری مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیون ریال یک گوشی تلفن همراه را خریداری و آن را به این دانش آموز مستعد اهدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha