پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید علیرضا عبادی

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه ما باید پاسخگوی نسل های آینده باشیم، گفت: در هر کجا تفکر بسیجی حاکم باشد، در آنجا خیر می بارد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با رئیس بسیج سازمان صدا و سیما ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س)، با اشاره به اینکه مسئولیت امثال من و شما بسیار اهمیت دارد، گفت: شما صریحا با عنوان صدا و سیما و آنهایی که به نحوی مدرس، مبلغ، امام جمعه و امام جماعت هستند و به طور کلی همه آنهایی که با مردم سر و کار دارند، بسیار کار خطیری را بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سخنرانی کردن و تولید فیلم اگرچه خوب است اما باید به نتیجه آن بیشتر توجه کرد.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: گاهی نه تنها یک فیلم و یک سخنرانی، بلکه یک جمله ممکن است فردی را به راه مستقیم و یا او را برای همیشه گمراه کند، لذا باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: کار شما کاری است در نهایت اهمیت، هم در بعد مثبتش که کار انبیاء الهی است و هم در بعد منفی آن، که خطرش از خطر ابلیس بدتر است زیرا ابلیس اینگونه احاطه ای بر انسان ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: در هر کجا که تفکر بسیجی حاکم باشد، در آنجا خیر می بارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه هدایت یک نفر ممکن است به هدایت یک خانواده و نسل تبدیل شود، گفت: وهابی‌های گمراه از دوران خوارج و معاویه و مروان گمراه شدند و اکنون نیز ۱۴۰۰ سال می گذرد و نسل بعد از نسل همچنان گمراه هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما باید پاسخگوی نسل های آینده باشیم، گفت: امید است که در کارتان موفق باشید و در این ماه مبارک رمضان بسیار در مسائل محتوایی اندیشه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha