دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جهش تولید

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: در بند بند بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی می توان نکاتی را دریافت که به صورت مستقیم و غیرمسقیم به سرنوشت اقتصادی کشور گره خورده است و جهش در بحث تولید و خودباوری یکی از این مقولات در این بیانیه است.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت و غفران الهی بر روی مومنان و روزه داران باز است، لذا نباید این فرصت ناب را از دست بدهیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان برای خود آدابی دارد، عنوان کرد: در این ماه بندگان خداوند می توانند به خوبی قدر نعمت هایی که دارند را بدانند و از سوی دیگر خود را در جای دیگر اقشار ضعیف جامعه قرار دهند و این دیگرپنداری باعث بیدار شدن وجدان فرد مومن می شود.

حجت الاسلام خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال یعنی جهش تولید اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری نگاه بسیار جامع و کاملی به اوضاع داخلی، منطقه و حتی بین المللی دارند و این برای امت و نظام اسلامی یک موهبت بزرگ الهی است، لذا نامگذاری سال جاری از سوی ایشان تحت عنوان سال «جهش تولید» بسیار هوشمندانه و مدبرانه می باشد.

این استاد حوزوی اظهار کرد: در بند بند بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی می توان نکاتی را دریافت که به صورت مستقیم و غیرمسقیم به سرنوشت اقتصادی کشور گره خورده است و جهش در بحث تولید و خودباوری یکی از این مقولات در این بیانیه است.

وی، جهش تولید را تنها راه رسیدن به اهداف عالیه نظام عنوان کرد و گفت: با جهش تولید می توانیم مسیر توسعه و ارتقا نظام و انقلاب را تسریع ببخشیم، لذا برای رسیدن به این مقصود نیازمند بسیج تمام زیرساختها، بسترها و پتانسیل های مالی، انسانی و... هستیم.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: علیرغم وجود شرایط کرونایی باید دقت کنیم که این وضعیت ما را از هدفمان که همان جهش تولید است، دور نسازد، از سوی دیگر همین بحث کرونا می تواند یک موتور محرکه برای رسیدن به جهش تولید باشد و ظهور نخبگان این مملکت شود.

این استاد حوزوی در ادامه با تقدیر از کادر پزشکی کشور در بحث مبارزه با بیماری کرونا، عنوان کرد: قریب به ۳ ماه می باشد که کشور و تمام استان ها درگیر ویروس کرونا هستند و متاسفانه جانباختگان زیادی هم داشته ایم و در این مدت فشار بسیاری روی کادر پزشکی و درمانی کشور بوده است، لذا همه ما برای کاستن از این وضعیت در مقوله مبارزه با بیماری کرونا مسئول هستیم و هر کسی در حد توان خود باید در این زمینه مشارکت داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha