جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پذیرش خواهران طلبه در استان سیستان و بلوچستان در ۱۳ مدرسه علمیه سطح ۲(سیکل و دیپلم) و یک موسسه آموزش عالی(سطح سه) از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان حجت الاسلامعرب خالص در نشست مدیر و معاونین آموزش و فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان با معاونین آموزش مدارس شهرستان زاهدان بیان کرد: پذیرش خواهران طلبه در استان سیستان و بلوچستان در ۱۳ مدرسه علمیه سطح ۲(سیکل و دیپلم) و یک موسسه آموزش عالی(سطح سه) از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: پذیرش مقطع عمومی و عمومی ویژه(سطح ۲) به شیوه حضوری و تمام وقت از میان دارندگان دیپلم یا بالاتر و همچنین دارندگان مدرک سیکل با اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه انجام می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید از ظرفیت های تبلیغی برای جذب حداکثری بهره برد، افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود و روش های موثر اطلاع رسانی شاهد جذب داوطلبان علاقمند و شایسته جهت تحصیل علوم دینی در حوزه های علمیه خواهران باشیم.

در این جلسه راهکارهایی در زمینه پذیرش حداکثری طلاب خواهر از جمله برگزاری جلسه با معاون پرورشی آموزش و پرورش، برگزاری جلسه با ریاست محترم صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان، نصب بنر در مکان های پرجمعیت، تبلیغات در فضای مجازی و استفاده از سامانه پیامکی سازمان های مرتبط، استفاده از ظرفیت مبلغان و دانش آموختگان و کلیه طلاب و استفاده از ظرفیت بسیج طلاب و همچنین کانون فرهنگی مساجد و دیگر ارگان های فرهنگی در نظر گرفته شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha