شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
​آیت الله هادوی: همزیستی و گفتمان راه حل مبارزه با اسلام هراسی

حوزه/ آنها که در روزگار سخت غیبت، تخم تردید می کارند، مورد غضب آن بزرگوار و مشمول عذاب الهی.

به گزارش خبرگزاری حوزه در پیام استاد هادوی تهرانی به دومین جشنواره ملی مهدویت آمده است:  انتظار درختی تلخ است که میوه ای شیرین تر از عسل یعنی فرج دارد؛  منتظر دل نگران و آشفته خیال است که منتظر کی می آید و آیا او آمادگی کامل برای آمادنش دارد.

بی تردید  فرزند امام عسکری علیه السلام ، آن امام منتظر که صدقافله دل همره اوست، زمانی خواهد آمد که همگان آماده آمدنش باشند.

 و بی شک آنان که با قلم و قدم، شعر و داستان، هنر و فن و با زبان گویاشان دل ها را آماده آمدنش می کنند و در جان منتظران توان انتظار را تقویت می نمایند و زمینه های ظهور آن عزیزتر از جان را فراهم می کنند، پاداش و جایگاهی ویژه دارند. و از دعاهای خاص آن امام منتظر(عجل الله فرجه الشریف) برخوردارند.

در ادامه پیام می‌خوانیم: و آنها که در روزگار سخت غیبت، تخم تردید می کارند، مورد غضب آن بزرگوار و مشمول عذاب الهی خواهند بود.

 بله! باور به غیبت امری مشکل است و غیبت باوران جایگاه والایی دارند و هر که به هر شکل این عقیده را تقویت و ابعاد آن را شکوفا سازد،  از جایگاهی بس والاتر برخوردار خواهد بود.

آفرین  بر شما غیبت باوران تردید کُش  که پرچم انتظار همراه با همت را بر افراشته و با توان خود در این راه سخت قدم صدق نهاده اید!

  دعای خاص امام زمان عجل الله فرجه الشریف بدرقه همیشگی راهتان باد.

گفتنی است: دومین جشنواره ملی مهدویت با حضور 2400 هنرمند سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    یکی از آنایی که تخم تردید را کاشته ومیکارد خود ... میباشد که برای مطرح شدن دست به هر کاری زده و میزند مثل راه انداختن نشست اساتید و سصوء استفاده کردن از آقازاده ها برای ...
  • سکووت AE ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    برادری ک از آقازاده سخن ب میان آورده ایی ..سخن شما چ سخنی هست ...?اگر حق وباطلی باشد پس آنکه میخواهد بیاید میاید و ن ب حرف من ن شما و کسی دیگر است ..خدا ند رحمان و رحیم است و زمان هم کسی را داشته و دارد و خواهیم دید وگرنه آنوقت استغفرالله میگوییم .خواهم نیست ...خداوند هزاران نگهبان برای بزرگواری را داردوخودش هم مواظب است ..وتو وامثال تو چ میدانند صاحب زمانم کیست چیست و چرا باید بیاید و من میدانم ک اومده
  • سکووت AE ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    در خ آب دیدم سیدی ک شال سبز رنگ بر سرش است در کنار یک روحانی در مسجدی بزرگ ایستاده و انگار آخر الزمان بود از همه جهت مثل مور وملخ انسان میآمد مثل زمان محشر بود بخدا قسم میخورم من امام زمان را دیدم همه خوشحال بودند ومن از پشت پنجره ب داخل نگاه میکردم ب یکی ک داشت میرفت ب مسجد گفتم این کیست وچرا طبل و پایکوبی و خوشحالی میکنند این شخص بلند قامت ک نور داشت کیست ..دقیق میدانم او صاحب الزمان من بود او مهدی موعود بود بخدا قسم و حتی مسجدش هم آماده است باورش سخت است ولی آن مسجد مثل بیت المقدس ساخته شده و دقیقا بیت المقدس دوم هست .او عاشق رهبر است از سید آقاخامنه ای خیلی خیلی خوشش میاید ..این رو در سایت بگذار برادر