جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
20 سازمان اسلامی در تگزاس، برای غذارسانی به پزشکان متحد شدند

حوزه/ جامعه اسلامی شهر ایروینگ در ایالت تگزاس، یکی از ۲۰ سازمان و نهاد اسلامی است که برای غذارسانی به کارکنان پزشکی، مدارس و نیروهای پلیس منطقه ای همکاری می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  dallasnews، جامعه اسلامی ایروینگ در ایالت تگزاس آمریکا، ۱ هزار و ۵۰۰ وعده غذایی را میان کارکنان پزشکی، دانش آموزان مدارس و نیروهای پلیس منطقه ای توزیع می کنند.

۲۰ سازمان اسلامی در شهر ایروینگ  با هم متحد شده و بسته های غذایی را به منظور توزیع میان پرسنل بیمارستانی و دیگر افراد آسیب پذیر و نیازمند در شرایط بحران کرونا آماده سازی می کنند.

رائد عمر سبیت مدیرعامل آکادمی توسعه رهبری در تگزاس شمالی گفت: یکی دیگر از کمک های اخیر مسلمانان، اهدای ماسک به همراه نذورات اسلامی بوده است و تلاش دارند دِین شان را به کسانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، بپردازند.

وی گفت: ما تصمیم گرفتیم از کسانی که از ما مراقبت می کنند، مراقبت کنیم.

وعده های غذایی با کمک داوطلبان مرکز اسلامی ایروینگ ، جامعه مسلمانان آمریکایی دالاس فورت ورت و سایر سازمان های دینی توزیع می شوند. ۵۰۰ بسته در روز سه شنبه به مرکز پزشکی بیلور اسکات اندوایت فرستاده شد. ۵۰۰ بسته دیگر روز چهارشنبه به اداره پلیس و ۵۰۰ بسته نیز روز جمعه به مدرسه ایروینگ منتقل گردید.

به گفته سبیت مراسم شام افطاری و جشن اهدای جوایز که هر ساله توسط این موسسه برای ادای احترام به فعالیت سازمان های اسلامی محلی برگزار می گردد، امسال عملا برگزار نشده و امسال برای اولین بار از سال ۲۰۰۷ تاکنون به صورت آنلاین خواهد بود.

سبیت در رابطه با این مراسم گفت: اکنون زمان آن رسیده که به صورت مجازی گردهم جمع شویم. ما نباید کارمان را متوقف سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha