جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودیی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت شهادت ۳ تن از نیروی سپاه بیت المقدس به دست عوامل استکبار و ضدانقلاب پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، به مناسبت شهادت مظلومانه ۳ تن از پرسنل سپاه بیت المقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام می خوانیم:

شهادت هنر مردانی الهی است که سالها در عرصه جهاد و مقاومت با تمام وجود دویده اند و حیاتشان به نور ایثار روشن گشته.

مردان بی ادعایی که بیش از هر کس آرمانهای مترقی ولایت را شناخته اند و برای تحقق آن سر از پا نمی شناسند.

افق های متعالی آنها را از امیال دنیایی باز داشته و سیر در افاق ملکوت مجال حضورشان در ناسوت را گرفته.

 بانگ الرحیل الی الله را در اعماق وجودشان باور کرده اند و برای لبیک به این ندای درونی سر از پا نمی شناسند. اینان حیات طیبه و عند ربهم یرزقون بودن را بر حیات مادی ترجیح داده اند و برای اعتلای امنیت مرزهای این سرزمین ناجوانردانه به خون خود غلطیده اند.

مدعیان دروغین که ادعایشان گوش فلک را کر نموده خود می دانند مرتکب چه جنایتی شده اند مگر می شود در ماهی که از آفاق و افقهای آن رحمت الهی جاری است خون مومنی را به ناحق بر زمین ریخت و ادعای اسلام و هواخواهی مسلمان نمود حدیث اینان داستان تفاله های ابوسفیان هاست که لباس دوست به تن کرده و ناجوانمردانه از پشت بر هواخواهان واقعی مردم و پاسداران امنیت خنجر می زنند.

اینجانب عروج ملکوتی شهیدان دلداده جبهه حق را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی کردستان  و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

نادر رنجبر/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha