سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، گفت: نماز جمعه این هفته در ۱۱ شهرستان برگزار اما در اهواز همچنان تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمود محمدزاده، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، پیرامون وضعیت برگزاری نمازهای جمعه در استان خوزستان، گفت: برابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا، مناطق سفیدی که در سطح کشور اعلام شدند، امکان اقامه نماز جمعه وجود دارد.

وی افزود: همچنین بعد از برگزاری آخرین جلسه با نماینده ولی فقیه در خوزستان، مقرر شد که نماز جمعه در شهرهایی که از نظر ویروس کرونا، به حالت وضعیت سفید در آمده‌اند، برابر پروتکل‌های ابلاغی، برگزار شوند.

حجت‌الاسلام محمدزاده، با بیان اینکه نماز جمعه در ۱۱ شهرستان برگزار می‌شود، گفت: «آغاجاری»، «امیدیه»، «جایزان»، «اندیکا»، «ایذه»، «هفتگل»، «رامهرمز»، «گتوند»، «مسجدسلیمان»، «هندیجان» و «هویزه» از شهرهای سفید استان خوزستان هستند که نماز جمعه این هفته در آنجا اقامه می‌شود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، در رابطه با اقامه نماز جمعه در کلان‌شهر اهواز، اظهارداشت: در مرکز استان کماکان اقامه نماز صورت نمی‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دستور برگزاری نماز جمعه، به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود، گفت: برپایی نماز جمعه در شهرهای اعلام شده، صرفا برای جمعه همین هفته است و ممکن است شهری از لیست سفید خارج یا شهری دیگر به لیست سفید اضافه شود؛ بنا بر این به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود که نماز جمعه در کدام شهرها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزاده، در پایان تصریح کرد: نمازگزاران برای حضور در نماز جمعه حتماً مُهر شخصی و ماسک و دستکش به همراه داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha