چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جعفر نظام پور» توسطط مردم شهر بیجار

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: وحدت جهان اسلام بزرگترین کابوس دشمنان دین خداست، از این رو دست به هر کاری می زنند که هم وحدت در جهان اسلام را خدشه دار کنند و هم اجازه ندهند اسلام چهره رحمانی و انسانی خود را به جهانیان نشان دهد.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: اسلام دین رحمت و مهربانی است، دینی است که در آن هر چیزی حرمتی  دارد، از این رو اسلام را باید دین رحمانیت نامید.

امام جمعه شهرستان مریوان در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت تعدادی از حافظان امنیت به دست عوامل ضدانقلاب بیان کرد: وحدت جهان اسلام بزرگترین کابوس دشمنان دین خداست، لذا از این رو دست به هر کاری می زنند که هم وحدت در جهان اسلام را خدشه دار کنند و هم اینکه اجازه ندهند اسلام چهره رحمانی و انسانی خود را به جهانیان نشان دهد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: با وجود جنایت های ضدانقلاب که برخی مواقع در کردستان می بینیم، بازهم شاهد وحدت مردم این خطه از ایران هستیم که  نشان می دهد اعمال شیطانی عوامل نفاق نتیجه عکس دارد و همه دیروز در مراسم تشییع پیکر این عزیزان به عینه دیدیم.

ماموستا شیرزادی در ادامه به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: رمضان فرصتی است برای همه ما که به اصل وجودی خویش بازگردیم. در این ماه درهای رحمت خداوند متعال بر روی همه بندگان باز است و بهترین فرصت برای توبه می باشد.

امام جمعه شهرستان مریوان تاکید کرد: خوشا به حال کسی که به خوبی قدر لحظه لحظه این ماه بزرگ و عزیز را بداند و برای آخرت توشعه جمع آوری کند.

وی با اشاره به اینکه رمضان حامل پیام های مهمی برای بشریت است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان خداوند به جز پرهیز از خوردن و آشامیدن، برای همه ما تکالیف دیگری قرار داده است که تنها با انجام این تکالیف می توان گفت روزه داری ما قبول درگاه حق باریتعالی قرار گرفته است.

ماموستا شیرزادی در پایان سخنان خود با اشاره به فشار اقتصادی بر بخشی از جامعه، عنوان کرد: یکی دیگر از درس های ماه مبارک رمضان این است که فقرا، نیازمندان و خانواده های بی بضاعت را دستگیری کنیم و آنان را در این برهه از زندگی فراموش نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha