چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رزمایش کمک مومنانه

حوزه/ مرحله دوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان بوشهر، همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مرحله دوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان بوشهر فردا و همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در سراسر استان برگزار می شود.

بر اساس در شهر بوشهر این مراسم فردا از ساعت 16 در مصلی امام خمینی(ره) با حضور نماینده  ولی فقیه در استان و مسئولان برگزار و بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد متضرر شده از کرونا توزیع خواهد شد.

ذوالفقار عباسی فر، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش در بوشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تعداد 65 هزار بسته کمک معیشتی تهیه شده است که در مرحله اول آن 16 هزار بسته توزیع شد و قرار است همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) تعداد 40 هزار بسته دیگر بین نیازمندان توزیع شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نیز گفته، مرحله دوم این رزمایش نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم هم در عید سعید فطر برگزار و خدمات معیشتی به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کمک‌های معیشتی به بیش از 120 هزار خانواده استان بوشهر اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها بین بیش از 120 هزار خانوار  نیازمند استان بوشهر با همکاری مردم خیر و نیکوکار و نهادهای انقلابی از جمله سپاه، بسیج  و کمیته امداد توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مصلی‌های جمعه، مساجد و حسینه‌ها بسته بندی و به گروه‌های هدف عرضه می‌شود.

گفتنی است، مرحله سوم این رزمایش نیز در سراسر استان بوشهر همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha