جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفر مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به شهرستان خرمشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به همراه دو نفر از معاونان خود در راستای بررسی طرح آمایش سرزمینی، به شهرستان خرمشهر سفر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام موسوی زاده و آل عامر از مدارس علمیه خرمشهر بازدید و با مسئولان دو مدرسه امام صادق(ع) و سیدالشهدا(ع) دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان با مسئولان دو مدرسه علمیه خرمشهر، حجج‌اسلام عادل پور، امام جمعه خرمشهر و مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع)، حجتی، مسئول حوزه علمیه سیدالشهدا و حمادی، مدیر مدرسه علمیه سید الشهداء حضور داشتند.

بحث و بررسی پیرامون «آمایش سرزمینی» و «کارویژه های روحانیت» شهرستان خرمشهر، از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد تا پایان خردادماه سال جاری، مسئولان دو مدرسه علمیه چشم‌انداز و افق ۱۴۱۴ و همچنین کارویژه های حوزه علمیه جامع شهرستان خرمشهر را تدوین و به مدیریت حوزه علمیه خوزستان ارائه کنند.

لازم به ذکر است، سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور و هیئت همراه، به شهرهای خوزستان، در راستای راه‌اندازی مدارس جامع در استان و همچنین بررسی طرح «آمایش سرزمینی» و «کارویژه‌های روحانیت» است که تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha