جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 899781
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام‌الله علیها از فعالیت جهادی بانوان طلبه در میدان مقابله با کرونا و تهیه و توزیع بسته های حمایتی در میان اقشار آسیب‌پذیر جامعه خبر داد.

شهرزاد خرازی، معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام‌الله علیها همدان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، درباره فعالیت‌های طلاب این مدرسه در ایام مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: با هدف ترویج اقدامات آموزشی و فرهنگی و در راستای خدمت به هم‌نوعان و همشهریان،  خواهران طلبه، مبلغه، اساتید و دانش آموختگان با حضور جهادی در میدان مقابله با کرونا، به یار مردم شتافتند.

وی با بیان اینکه مشارکت در ساخت و دوخت ماسک‌های پارچه‌ای در قرارگاه ستاد مردمی نمونه ای از اقدامات خواهران جهادگر طلبه است، عنوان کرد: بانوان طلبه در شش کارگاه به تهیه و توزیع ماسک‌های سه لایه بیمارستانی و کاور ایزوله و گان پرستاران پرداختند.

معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام‌الله علیها همدان اضافه کرد: مشارکت در تهیه و توزیع دستکش یکبار مصرف با همکاری تشکل طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر و توزیع آن در درمانگاه ها و منازل حاشیه شهر و همکاری با مراکز بهداشت و درمانگاه‌ها در زمینه غربالگری خانواده‌ها و پیگیری سلامت آنان از دیگر اقدامات بانوان طلبه است.

وی اضافه کرد: آموزش خواهران مبلغه جهت تکفین و تدفین اموات کرونا، توجیه خواهران مشاور و مبلغانی که توانایی همدردی با بازماندگان را داشته و به آنان روحیه بدهند و تهیه و توزیع اقلام حمایتی خانواده های کم در آمد از دیگر فعالیت های جهادی بانوان طلبه است.

خرازی از تهیه و توزیع ۵۰ بسته حمایتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در میان اقشار آسیب‌پذیر جامعه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در امر برگزاری رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، با همکاری کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها، در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان، تعداد ۵۰  سبد کالا توزیع شد..

وی اظهار کرد: با سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا و بیکاری تعداد زیادی از پدران و همسران در این ایام، برآن شدیم تا با همدلی و مساعدت در حد توان، به یاری آنان شتافته و با اعطای وام های قرض الحسنه به خانواده های طلاب نیازمند، آنان را یاری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha