پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب و روحانیون جهادی نه تنها در بحث مبارزه با کرونا، بلکه برای مقابله با تمام بلایای طبیعی و بحران ها و خدمت رسانی به مردم آمادگی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در دیدار شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حال حاضر ۱۰۰۰ طلبه در مدارس علمیه قزوین مشغول تحصیل علوم دینی هستند، ولی فضای فیزیکی مدارس مطلوب نیست و باید در این عرصه قدم های خوبی برداشته شود.

وی افزود: امروزه آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان با فعالیت های حوزه علمیه قزوین آشنایی ندارند، لذا باید بین حوزه علمیه و آحاد مردم ارتباط نزدیک تری برقرار شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: طلاب و روحانیون در این قرارگاه نه تنها در بحث مبارزه با کرونا، بلکه برای مقابله با تمام بلایای طبیعی و بحران ها و خدمت رسانی به مردم آمادگی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت در استان قزوین هم افزایی مناسبی با دیگر گروه های جهادی چون مدافعان سلامت و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارد و ان شاء الله با این تعامل ارزنده، خدمات و کمک رسانی به مردم هر چه بهتر ادامه یابد.

وی اظهار کرد: شهرداری و حوزه علمیه دو نهاد مؤثر در امور فرهنگی هستند و با مشارکت با هم می توانند برنامه های فرهنگی متنوعی برای شهروندان برنامه ریزی و اجرا کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر تقویت تعامل حوزه علمیه قزوین با شهرداری در راستای برنامه ریزی در عرصه های مختلف تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha