جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهر چغادک خبر داد و گفت: در این مرحله علاوه بر بسته معیشتی، نان رایگان و غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهر چغادک خبر داد و اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده بنا است فردا(یکشنبه) مرحله دوم این رزمایش آغاز و بسته های کمکی بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در مرحله دوم، بسته‌های معیشتی و هم مواد غذایی و پخت غذا داریم و نیز مقدار قابل توجهی نان رایگان بین نیازمندان توزیع می شود.

امام جمعه چغادک افزود: علاوه بر این حدود ۱۴ هزار پرس غذا در نظر گرفته شده است و توزیع آن به عنوان افطاری توسط کمیته امداد و گروه های جهادی و دیگر نهادها صورت می گیرد.

وی بیان داشت: در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهر چغادک، یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام خدری افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج رمضان و پایگاه‌های تابعه بسیج، کمیته امداد، هیئت امناء و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ضمن تشکر از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مؤمنانه را رقم زدند، گفت: مرحله سوم این رزمایش در عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha