جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تولید دستکش

حوزه/ دفتر امام جمعه چغادک استان بوشهر به کارگاه تولید دستکش و ماسک تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه شهر چغادک امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا به لطف الهی با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط معاونت خواهران ستاد نماز جمعه و راه‌اندازی کارگاه تولید دستکش توسط گروه جهادی طلاب، تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و قریب به ۱۴ هزار عدد دستکش تولید و بین اقشار مختلف مردم، گروه‌های جهادی و مردمی، بیماران خاص، کارگران و پاکبانان، مغازه‌ها، میوه فروشی‌ها، نانوایی‌ها و مساجد توزیع شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: بخش عمده‌ای از ماسک ها و دست کش ها به مناسبت میلاد پر برکت حضرت مهدی موعود (عج) در شب و روز نیمه شعبان توزیع شد.

امام جمعه چغادک اظهار کرد: این کارگاه از زمان شیوع ویروس کرونا و همزمان با آغاز فعالیت‌های گروه‌های جهادی، خواهرانی از نهاد امامت جمعه این شهر و بسیج خواهران آمدند و در این عرصه همیاری کردند که ماسک‌ها پس از تولید و استریل شدن بین اقشار مختلف توزیع می‌شود.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: امروز در سطح شهر چغادک این نیاز برطرف شده و چندان کسی ضرورتی نمی‌بیند که برای تهیه ماسک به جای دیگری مراجعه کند و فعال سازی این کارگاه در کنار دیگر کارگاه‌های مردمی این شهر نیاز و ضرورت شهر چغادک را برطرف کرد.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید دستکش در دفتر امام جمعه چغادک ابراز داشت: کارگاه تولید دستکش در سه شیفت فعال است و روزانه ۲۰ نفر از طلاب و بسیجیان در امر تولید دستکش فعالیت می‌کنند.

امام جمعه چغادک افزود: روزانه تعداد هزار عدد دستکش تولید می‌شود که این تعداد در بین بسیجیانی که در طرح غربال گری مشغول به فعالیت هستند تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha