جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / توزیع بسته‌های بهداشتی توسط قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهر در بین مردم

حوزه/ حجت الاسلام جمالی توزیع بسته های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی به مناسبت نیمه شعبان درب خانه ها به عنوان هدیه را از برنامه هایی دانست که در نیمه شعبان انجام گرفته است.

حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به برنامه های برگزار شده به مناسبت نیمه شعبان، گفت: امسال جشن های نیمه شعبان با حضور مردم که موجب تجمع شود در استان بوشهر برگزار نشد و برنامه های متوع دیگری همچون نصب پرچم جلوی ادارات و خانه ها به صورت خودجوش و در فضاسازی سطح شهر توسط موسسه فرهنگی شهرداری بوشهر انجام گرفت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: حرکت کاروان شادی و سرود سیار در سطح شهر، زیارت آل یاسین و دعای فرج از شبکه استانی بوشهر، مساجد، امامزادگان و هر جایی که امکانات پخش باشد، از دیگر برنامه های این مناسبت بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: همچنین نورافشانی در چند نقطه از سطح شهر و گلبانگ «یا مهدی ادرکنی» از پشت بام منازل به صورت همزمان توسط مردم اجرا شد.

حجت الاسلام جمالی توزیع بسته های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی به مناسبت نیمه شعبان درب خانه ها به عنوان هدیه را از دیگر برنامه هایی دانست که در نیمه شعبان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نادر IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    تصویر فوق مربوط به شهرستان اهر استان اذربایجانشرقی هست #امانتداری