پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در همه مسائل راهگشا بوده است، تصریح کرد: در موضوع شیوع ویروس کرونا ایشان با رهنمودهای ارزشمند خود یک انسجام ملی برای مقابله با این ویروس منحوس به وجود آوردند.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشار به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور، این حرکت عظیم ملت ایران را برگرفته از تربیت دینی دانست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، سخاوت، بخشندگی و کرامت را از ویژگی های بارز آن امام همام دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ با بهره گیری از سیره عملی آن حضرت در دستگیری از نیازمندان و محرومان حماسه ساز شدند.

وی با بیان این که طی ماه های اخیر شاهد یک عزم ملی برای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان هستیم، افزود: کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات حرکتی ملی در رفع نیازها و مشکلات مردم آسیب دیده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رزمایش مواسات اقدامی پسندیده در کمک به افراد نیازمند است، خاطرنشان کرد: این طرح ارزشمند که با محوریت مساجد در سطح کشور درحال اجراست، نقش بسیار مؤثری در کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در پی شیوع ویروس کرونا بخشی از مردم کشورمان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شدند، افزود: رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری موجب یک حرکت عظیم ملی برای دستگیری از نیازمندان جامعه شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت فهیم، مؤمن و نوع دوست ایران اسلامی در حوادث و صحنه های مختلف سال های گذشته همواره پیشگام بودند، گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور نیز شاهد تلاش همگانی برای کاهش آلام  نیازمندان و فقرا بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در این طرح بار دیگر تبعیت خود از مقام ولایت را نشان دادند، بیان داشت: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد یک خروش ملی برای دستگیری از نیازمندان هستیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در همه مسائل راهگشا بوده است، خاطرنشان کرد: در موضوع مسئله ویروس کرونا نیز ایشان با رهنمودهای ارزشمند خود یک انسجام ملی برای مقابله با این ویروس منحوس به وجود آوردند.

حجت الاسلام صادقی، راه برون رفت از مشکلات را وحدت و همبستگی ملی دانست و تصریح کرد: مردم و مسئولان در موضوع کرونا نشان دادند با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توان از مشکلات عبور کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha