پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور در منزل یکی از طلاب جهادگر در امر تغسیل اموات کرونایی از اقدامات شایسته وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم رقیه بابائی، طلبه جهادگر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر و حافظ قرآن، در ایام بیماری کرونا نسبت به تغسیل تعدادی از بانوان متوفی کرونا بهشهر اقدام کرد که خود نیز در این راه درگیر با این بیماری شد و پس از پایان دوران نقاهت دوباره متقاضی همکاری در این امر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری با حضور در منزل خانم رقیه بابائی، ضمن تقدیر از طلاب جهادی، بیان کرد: شرایط کرونایی کشور همانند دوران دفاع مقدس است که درهایی از جهاد به روی مؤمنان باز و شرایطی فراهم شد که خانم‌ها نیز در این امر مهم شرکت کرده و افتخار دیگری رقم بزنند.

وی تصریح کرد: افتخار حوزه علمیه خواهران این است که بانوان طلبه پا به‌ پای آقایان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره شرکت کرده و در امر خدمات‌رسانی حضوری فعال و تأثیرگذار داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این‌که پس از پایان جنگ تحمیلی عده‌ای از رزمندگان غبطه می‌خوردند که ای‌ کاش در طول آن مدت به مرخصی نمی‌رفتند، اعلام کرد: در شرایط کرونا نیز قطعاً به همین شکل خواهد بود و برخی از این قافله عقب‌مانده و بعدها حسرت حضور و فعالیت در این عرصه را می‌خورند.

وی اضافه کرد: حضور در جهاد افتخاری است که توفیق هر کسی نمی‌شود و بنده به شما خواهر طلبه تبریک می‌گویم که توانستید از این فرصت استفاده کرده و نام خود را در صف جهادگران ثبت کنید.

خانم بابائی در ادامه این دیدار گفت: همان‌طور که خانم‌ها در دوران دفاع مقدس در صحنه جنگ و پشت جبهه خدمت‌رسانی می‌کردند، ما هم وظیفه خود دانستیم که در حد توان در این را ه خدمت کنیم تا امر الهی محقق شود و خداوند هم در این مسیر ما را یاری کرد تا بتوانیم تعدادی از اموات مسلمین را به شکل شرعی غسل دهیم.

وی افزود: هدف من و همه جهادگران عرصه سلامت، جلب رضایت پروردگار و ارائه خدمت به مردم است و از خانواده خود به دلیل همراهی و همکاری در این مسیر قدردانی می‌کنم.

در پایان این دیدار که با حضور معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران مازندران، مدیر و اعضای هیات امناء مدرسه علمیه قدسیه بهشهر برگزار شد، به‌رسم تقدیر، هدیه‌ای از طرف مدیر استان به این طلبه جهادگر تقدیم شد.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha