جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران به همراه معاون پژوهش مدیریت استان و همچنین امام جمعه رامسر با خانواده حجت الاسلام والمسلمین نحوی(ره)، مسئول فقید مدرسه علمیه المهدی(عج) رامسر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران به همراه معاون پژوهش مدیریت استان و همچنین امام جمعه رامسر با خانواده حجت الاسلام والمسلمین نحوی(ره)، مسئول فقید مدرسه علمیه المهدی(عج) رامسر دیدار کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران در این دیدار با تجلیل از سال ها خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین نحوی در پرورش سربازان امام زمان(عج)، افزود: این روحانی وارسته عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای دین، انقلاب و همچنین خدمات به حوزه های علمیه سپری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که خدمات ارزشمند این عالم وارسته ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: طلاب و روحانیان بسیاری از سوی این روحانی مجاهد و انقلابی برای انقلاب و نظام اسلامی تربیت شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جایگاه امروز نظام اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت های علما و روحانیان است، بیان داشت: اگر تلاش های شبانه روزی عالمان دینی نبود، دین و انقلاب، جایگاه امروز را نداشتند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در طول تاریخ خالصانه و با نیت الهی در مسیر حفظ دین و انقلاب گام برداشت، ادامه داد: حضور در صحنه روحانیت همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، آگاهی بخشی و روشنگری را یکی از مهم ترین وظایف روحانیت در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: روحانیت با روشنگری های به موقع خود بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین، انقلاب و مردم را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور علما در هر جایگاهی عامل برکت، پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: علمای بزرگ با حضور در مناطق دور افتاده با تأسیس و راه اندازی مدارس علمیه به کار تعلیم و پرورش طلاب علوم دینی پرداختند.

مدیر حوزه علمیه مازندران، مردمی بودن و ساده زیستی را از جمله شاخصه های علما و روحانیت عنوان کرد و گفت: عالمان دینی در طول تاریخ همراه و همگام با مردم بودند و همین مسأله آثار و برکات بسیاری را در جامعه در پی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha