جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر، حدود یکصد هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و کم بضاعت استان قم توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار سید محمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به همت جهادگران بسیجی، امت حزب الله و خیرین و نهادها و دستگاه ها تاکنون نیمی از این تعداد بسته در سطح استان و میان گروه هدف توزیع شده و انشاالله تا پایان ماه مبارک رمضان نیز مابقی این میزان بسته بندی و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک و همدلی مومنانه در سطح استان با محوریت ناحیه بسیج امام رضا (ع) افزود: حقیقتاً از پیش از ماه رمضان و به خصوص در ایام ماه ضیافت الهی، موج همدلی و همدردی ملت ما در برگزاری این رزمایش و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، جلوه های ماندگاری از همبستگی اجتماعی و همدلی مؤمنانه پدید آورده که ما باید قدردان این مساله باشیم.

فرمانده سپاه استان قم همچنین بیان داشت: در مرحله آتی نیز به همت پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین، بسته‌های ارزاق جمع آوری شده و با حمایت‌های سپاه استان و نیز بهره گیری حداکثری از ظرفیت بسیجیان آماده توزیع بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده بر اثر کرونا توزیع می گردد.

وی یادآور شد: در دومین مرحله از این رزمایش ویژه ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیه شده است.

گفتنی است در مرحله نخست از رزمایش مواسات و کمک مومنانه که با محوریت ناحیه بسیج امام حسین (ع) و در مصلی قدس برگزار شد، تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار تومان میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار استان توزیع گردید.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha