پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 899960
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
تقدیر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ایلام از خدمات قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ایلام در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان از زحمات خالصانه و شبانه روزی طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان ایلام تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام الیاسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ایلام در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان از زحمات خالصانه و شبانه روزی طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان ایلام تقدیر کرد.

وی با اشاره به خدمات طلاب جهادی استان، گفت: بر اساس اطلاعات کشوری، اقدامات طلاب جهادی حوزه علمیه استان محروم ایلام از بعضی از استان های برخوردار بیشتر و مثمر ثمرتر بوده است و در این زمینه طلاب درخشش فوق العاده ای داشتند.

روحانیون در غم و شادی کنار مردم اند

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تبریک میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، به تبیین وظایف روحانیت پرداخت و اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید به تاسی از اهل بیت علیهم السلام مردم دار بوده و در شادی و غم کنار مردم باشند و در سختی ها و مشکلات به یاری محرومان بشتابند.

مدر حوزه علمیه استان ایلام با تقدیر از زحمات و عملکرد تحسین برانگیز طلاب و اساتید جهادی در تجهیز و تدفین اموات کرونایی، افزود: آنچه اتفاق افتاد حاصل زحمات همه عزازان روحانی بود که لازم است از حمایت های همه جانبه و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلا حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تشکر ویژه داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha