پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رهبر معظم انقلاب

حوزه/ دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب امسال به دلیل شیوع کرونا، به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، درباره دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری که طبق سنت هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط این دیدار تغییر کرده و این دیدار امسال به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: در این دیدار نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و دانشجویان جهادی در محضر رهبری از طریق ویدئو کنفرانس صحبت خواهند کرد و نقطه نظرات خود را همانند سال‌های قبل اعلام می‌کنند.

وی گفت: کم و کیف این دیدار کنفرانسی از قبل اعلام شده بود، اما با توجه به دیدار کارگران ما در تلاش هستیم تا آن را گسترده تر کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دیدار محدود است و اینکه چه تعداد می‌توانند حضور یابند، اعلام خواهد شد. 

وی گفت: با توجه به اینکه دیدار حضوری لغو شد، ما در تلاش هستیم تا باتوجه به شور و شوق دانشجویان برای دیدار با رهبری و برکات این جلسه برای فضای دانشجویی، پس از اتمام دوران کرونا از رهبری درخواست کنیم تا جلسه‌ای جایگزین و حضوری برای دانشجویان فراهم شود و امیدواریم اجابت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این دیدار گفت: زمان قطعی برگزاری دیدار در نیمه سوم ماه رمضان خواهد بود که تاریخ و روز آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha