جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 900039
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
سید حسین آقا میری

حوزه/ حجت الاسلام سیدحسین آقامیری در واکنش به رفتارهای برادرش سید حسن آقا میری گفت: به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با برادرم اختلاف نظر مبنایی دارم و تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید حسین آقامیری در واکنش به رفتارهای برادرش سید حسن آقامیری گفت: به جهت وظیفه و مسئولیت، نکاتی را در مورد برادرم عرض می کنم. البته دوستان و عزیزانی که در این سالها با حقیر ارتباط دارند کاملا به نظر بنده واقفند و  به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با ایشان اختلاف نظر مبنایی دارم و تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رَبِّ إِنِّی لِما أَنْزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فقیر

سختی‌ها و وحشت ها و احوال گوناگونی در قیامت برای انسان وجود دارد و فرقی هم بین مؤمن و غیر مؤمن نیست؛ "یَومَ یَفِرُّ المَرءُ مِن اَخیـهِ  وَ اُمِّه وَاَبیهِ  وَ صاحِبَتِه وَ بَنیهِ ‌ لِکُلِّ امرِئٍ مِنهُم یَومَئِذٍ شَأنٌ یُغنیه". امروز همه ما شرایط خود را برای ورود در یک چنین معرکه‌ی سختی که اهمّیّت و دشواری آن اصلاً برایمان قابل تصوّر نیست، آماده می سازیم؛ «یوم یجعل الولدان شیبا».

به خدای متعال پناه می بریم، چراکه همه ما در معرض گرفتاریهای مختلف نفس هستیم و هیچکدام از گزند و کید شیطان در امان نیستیم. برهمین اساس و به جهت وظیفه و مسئولیت، نکاتی را در مورد، برادرم  آقای سیدحسن آقامیری عرض می کنم. البته دوستان و عزیزانی که در این سالها با حقیر ارتباط دارند کاملا به نظر بنده واقفند و این مرقومه برای آنها مطلب جدیدی ندارد اما به جهت سوالات و گلایه هایی که در مورد بعضی موارد گذشته و این مسأله اخیر پیش آمده بود لازم دانستم نگاهم را به صورت روشن بیان کنم.

با این مقدمات به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با ایشان اختلاف نظر مبنایی دارم. برای فهم صحیح و دقیق از گوهر معارف دینی می بایست سیر متمرکز و مشخص تحصیلی تحت نظر استاد خبره داشت و از التقاط و برداشت ذوقی و سلیقه ای و مطالعات پراکنده و سطحی احتراز کرد.  تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد.

متأسفانه نتیجه نگاه سطحی به دین بیش از هر کسی دامنگیر جوانان بی دفاع می شود و این گناهی بزرگ است.

البته واقعا صمیمانه امیدوارم ایشان به شکرانه ی استعدادها و توانمندیهایی که دارند تلاش در اصلاح این روندکنند و از فرصت کوتاه عمر و داشته های خود به بهترین شکل استفاده نمایند. اصرار برعمل غیر صالح از جانب خود فرصت دفاع را سلب میکند.

تمام عمر ما در اینجا ولو خیلی طولانی، در برابر ابدیتی که در پیش داریم یک لحظه هم نیست.

نمی توان از روز موعودی که با لطائف باطن عمل و فکر و نیتمان مواجه می شویم، غافل ماند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد رضا IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    98 83
    با سلام بنظرم حالا اعلام برائت هم نمیکردین کسی قرار نبود حضرتعالی رو با ایشون یکی و تو یک مسیر بدونه، به قول خودتون همه خواه ناخواه درگیر حیله های شیطان و نفسمون هستیم، پس اگه راجع به دیگران و برادران دینی خودمون قراره نظزی بدیم کلا ساکت باشیم سنگینتریم! چون ممکنه کسی فکر کنه که یا دنبال پشم برا کلاه خودمونیم یا پای انواع همون گرفتاریهای نفسانی و شیطانی دیگه در کاره و خالصانه نیست! حالا چرا؟ معلومه چون یا داریم در مورد دیگری نظر میدیم و یا برای ابراز عقاید خودمون دیگری رو باز سنگ ترازو قرار میدیم در حالی که سنگ ترازو فقط و فقط حقه و لا غیر، راستی یه سوال همه که مثل شما شغلشون بهره گرفتن مستقیم از فیوضات اساتید کامل نیست، تکلیف اونا چیه؟! باید بیان پای منبر امثال شما دیگه درسته؟ بعد خوبه فردا یکی بیاد شما رو به سطحی بودن و‌ گمراهی متهم کنه؟ فقط در یه صورت میتونین علنی البته نه در درون(درون به خودتون ربط داره) راجع به دیگران قضاوت کنید و باطل بدونیدش که یا خود خدا باشید یا ولی مستقیم و معصوم خدا که خیال خودتونو دیگران از بروز خطا راحت باشه، شما رو قرار نیست تو گور ایشون بخوابونن پس آرام باشی حاجی جان، به قول حافظ بزرگ: عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت٫ که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت\ من اگر نیکمو گر بد تو برو خود را باش٫ هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت، خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه، والسلام.
    • نگار IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      70 72
      ماشالله جواب شما از نامه ایشان طولانی تره، در ضمن ...زدن و همخوانی ترانه با یک خانم، چه توجیهی داره؟
    • اولا IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      18 10
      شما مطالعه کردید سخن ایشان را ؟ ببینید : « اما به جهت سوالات و گلایه هایی که در مورد بعضی موارد گذشته و این مسأله اخیر پیش آمده بود لازم دانستم نگاهم را به صورت روشن بیان کنم. »
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      22 5
      درگیری تا درگیری داریم ، در روایت دارد که به پیامبر صلی الله علیه و آله عرضه داشتند که : امر به معروف نمی کنیم مگر آن که همه معروفها را انجام داده باشیم و نهی از منکر نمی کنیم مگر آن که همه منکرها را ترک کرده باشیم.حضرت در پاسخ فرمودند: امر بمعروف کنید گر چه همه معروفها را ترک نکرده باشید و نهی از منکر کنید گر چه همه منکرها را ترک نکرده باشید. ایشان تعهداتی که خودش بدانها پایبند است را متذکر شده اند ، و متواضعانه اعلام نقصان نموده اند.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      12 4
      ثالثا ترس از اتهام مجوز ترک وظیفه نیست
    • رابعا IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      9 4
      گر چه خدا حق محض است و معصومان علبهم السلام حقند و باطلی در آنها راه ندارد ، اما خداوند در قرآنش و اولیای معصومش در روایات ، خوبی ها و خوبان ، بدیها و بدان ، و معیارهای هر کدام را برایمان معرفی کرده اند ، لذا امر به مصاحبت با نیکان و تجنب از بدان داده اند .
    • خامسا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      12 7
      شما که صرفا خدا و معصومان علیهم الصلاة و السلام را حق محض می دانید و لا غیر ، چرا به شعر حافظ استناد کرده اید ؟ حافظ چندمین معصوم است ؟
    • احمد رضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      16 11
      به شما دوست عزیزی که با اولا تا خامسا به نظر بنده حقیر پاسخ دادین با همون ترتیب خودتون پاسخ میدم: اولا بنده تمام مطالب سید حسن آقا میری رو دیده و شنیدم و به عنوان یک مسلمان بدون پیش داوری و با تحمل تا حصول نتیجه و برداشت شخصی بعنوان یک رویکرد جدیدی که عرضه کردند درش تامل کردم، ثانیا آیا شما اعلام برائت اونهم بصورت علنی رو به امر به معروف کردن تعبیر میکنید؟ امر به معروف شرایط دارد و از اصلی ترین شرایطش خصوصی انجام دادن و مراعات وجهه طرف مقابل هست که در اعلام برائت علنی رعایت نمی‌شود! پس نیت سید حسن بزرگوار رو لطفا از طرف خودتون تغییر ندید و واضحه که این مرقومه ایشان حداقل، به هیچوجه به نیت امر به معروف نبوده، ثالثا چون این رو امر به معروف تلقی کردید باعث شده به این اصل درست اشاره کنید که ترس از اتهام مجوز ترک وظیفه نیست! بله ولی پس همه میدونیم که اعلام برائت امر به معروف نیست، و اما در مورد رابعا؛ اینجا هم باز حضرتعالی یک اصل درست رو عذرخواهی میکنم ولی در جای نادرست بکار بردید! حالا چرا؟ چون بکار بردن عیار بد و خوب و بدان و نیکان در مورد این دو برادر عزیز و دینیمون که هر دو فرزند مجتهد عالیقدر سید مجتبی آقامیری هستند ناعادلانه و بی انصافی است، شاید بهتر باشه تو مباحث اینچنین چالشی از گزاره های بهتری چون خوب و خوبتر استفاده کنیم اونم البته از دیدگاه شخصی خودمون نه همه و تازه در این دیدگاه شخصی هم بهتره به خدا پناه ببریم که کسی رو با ابراز نظرمون مورد ظلم قرار نداده باشیم! عدم رعایت تعادل و خیرالامور اوسطها متاسفانه آفت بحث و جدل های امروزیست و سبب ناکامی در حصول نتیجه و به بن بست رسیدن بحث ها شده! خامسا کجای آوردن شعر حافظ که حقیر عرض کردم منافاتی با بحثمون داره؟ چرا خلط مبحث و شوخ طبعی میکنید برادر عزیز؟ البته که فقط خدا و معصومین معیار حق و باطل هستن ولی مگر بنده شعر حافظ رو در عرض بحثم قرار دادم که اینطور میفرمایید؟ هرگز، اتفاقا این دو بیت شعر اگر تعصب به موضوع و اشخاص درگیر در این مقاله که این دو برادر دینی باشند رو کنار بگذارید؛ درست در طول و همراستای با کتاب و سنت قرار میگیره، چون شاهد مثال این دو بیت به وفور در قرآن و معارف اهل بیت موجوده و حافظ علیه الرحمه فقط اونرو به زبان شیرین پارسی برگردانده اند، حرف جدید یا بدعتی در دین که نیست این دوبیت!
    • پاسخ به پاسخ آقای احمد رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      14 2
      سلام علیکم . پاسخ به ثانیا : برائت یعنی بیزاری ، و بیزاری حتی نسبت به مکروهات هم ممدوح و خوب است ، و در درون امر به معروف و نهی از منکر تعبیه شده است ، کلام امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تحریر الوسیله را ببینید : « المرتبة الاولى‌: أن يعمل عملًا يظهر منه انزجاره القلبي عن المنكر . »(ج ۱ ص ۵۰۶ ط نشر آثار) همان طور که می بینید انزجار و بیزاری از همان مرتبه نخست امر به معروف و نهی از منکر شروع می شود . و در واقع جزء لا ینفک است . . اما تذکر خصوصی در جایی است که بزه پنهانی رخ داده باشد ، نه علنی ؛ وقتی مردم منتظر تعیین موضع آقا سید حسین بزرگوارند ، ایشان طبعا می بایست علنی موضع بگیرد تا همگان بدانند ، البته بنده در مطالعه نوشته ایشان واژه برائت ندیدم . پاسخ به رابعا : نسبت به مجتهد که سهل است نسبت با امام معصوم و پیامبر هم نه تنها مبرر و نیکی بخش نیست ، بلکه در صورت گناه ، عقوبت را مضاعف می کند ، چنان که در «یا نساء النبی ... » مضاعف شدن عذاب را تصریح دارد ، نباید به سابقه یا انتساب مغرور شد ، بسیاری همین اتکای نابجا برزمینشان زده است ، اعوجاج در اعتقادات خوب را بد می کند بخصوص که طرف پس از تذکر علما بجای سپاس راه اهانت و تمادی در غی رغ در پیش بگیرد . پاسخ به خامسا : شما بعد از این که نوشتید « شما رو قرار نیست تو گور ایشون بخوابونن پس آرام باشی حاجی جان » شعر حافظ آوردید ، خود این نوشته یعنی چه ؟ وقتی کسی در مقابل گناه سکوت کرد ، آرامشی برایش قابل تصور است ؟ این که خداوند عقوبت جمعی کردند و ساکتان را هم جزو مجموعه معاقبین درآوردند برای چه بوده ؟ اما مساله شاهد قرآنی و روایی ، باید توجه داشت که قرآن و ‌روایات پر است از عمومات و اطلاقات ، و در کنارش مخصص ها و مقیدها ؛ و بدون نگاه به تخصیص ها و تقییدها نمی توان به فهم درست از منابع دینی دست یافت . هدانا الله و إیاکم للصواب و مرضاته و جنبا و إیاکم عن الخطأ و سخطه . و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته .
    • علی RO ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
      24 4
      مسلمان گرامی، شما فراموش نکنید حرف شما زمانی صادق میشه که شخص فاعل در جایگاه انظار عمومی نباشه و دنباله رو هم نداشته باشه ولی ایشون با خیلی از رفتار هاشون دارن اشاعه گناه و حرکت روی خط و مرز گناه رو ترویج میدن لطفا اگر مسلمان هستیم دغدغه دین داشته باشیم نه تعصب شخصی! یادمون باشه که امام حسین رو متعصبان زمان کشتند
    • حامد AE ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      10 3
      دوست عزیز معلومه اصلا متن نامه ایشون رو نخوندی، و یه طرفه به قاضی رفتی، چیزی که آفت امروزه فضای مجازی شده، افراد مطلب رو نخونده همین جوری یه چیزی میگن آسیدحسین ازباب "فذکر ذکری إنّ الذکری تنفع المومنین" خیلی دقیق و درکمال احترام راه رو هم برای برادرش وهم به جوانان ترسیم کرد و برادرانه تلنگری زد ، حالا شما میگی کلاه و نمد؟؟؟!!!! فتأمل...
    • زهرا IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      12 3
      چطور جناب آقامیری همه رو نقد می کنن ولی کسی حق نداره ایشون رو نقد کنه؟حتی اگه برادرش باشه؟این چه منطقی هست که بعضی از اساتید دارن!!
    • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      9 1
      اگه آقای حسن هر حرفی زده حق داشته برادرش هم حق داره نظرشو بگه چون عوام مردم اکثرا رفتار یک نفر را به خانوادش نسبت میدن چرا حق نداره که اعلام کنه من مخالفم. چرا شما اینقدر متعصبین که ناراحت میشین؟
    • اين بقية الله IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      8 3
      سلام اتفاقا بايد اعلام برائت كرد از كسى كه آيات خدا را به تمسخر ميگیره ، باید به همه اعلام کرد که سخنانش چیزی جز مزخرفات و آمیختن حق و باطل نیست . مگه میشه از اهل بیت گفت و جایی که نمیتوانند و با هوای نفس و همخوانی زن و.. جور در نیامد آیات عذاب و ... تکذیب و تمسخر و.. کرد آیا اهل بیت با زنان همخوانی میکردند ، یا یزیدیان امربه معروف شرايط داره يك موقع به خود شخص هست تو خصوصي گفته میشه ، ووقتی اثر نکرد و مردم را به انحراف کشاند ، اینبار همه مردم را امربه معروف و نهی از منکر میکنند و اطلاع میدهند که این فرد یا افراد مطالبق قران و اهل بیت سخن نمیگوید و منحرف هست و به سخنان انحرافی ان شخص گوش ندهید . من نتیجه گیری سخنان ان شخص و همچنین تمسخر و تکذیب آیات قرآن آن شخص و همچنین گوش دادن به ترانه خواننده زن در لایوش را هم شنیدم کجایش مطابق دستورات خدا و معصومین است.
    • حقگو IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      8 1
      سلام طاعات و عبادات شما قبول باشد اتفاقاً بسیار کار درستی کرده که نامه نوشته وخط فکری خودش را با حسن آقا میری جدا کرده اتفاقاً سخنرانیهای ایشان را از شبکه سه سیما بعد از سحر ملاحظه کردم ولذت بردم از سخنان شیوا ورسایشان در رابطه با حکومت و مهدویت خداوند عمر با عزت به ایشان عنایت فرماید
    • محمدامین IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      2 0
      خب عقل کل الان خود شما داری ایشون رو قضاوت میکنی با افاضاتت ،حرف خودتو نقض کردی که، البته درستش اینه که وقتی سید حسن این همه حق و باطل میبافه به هم یکی بیاد نقدش کنه که ایشونم همین کارو کرد
    • عبدالله آذربین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      2 1
      شما بدیهیات را زیر سوال می برید... اینکه میگید هیچ کس در قبر دیگری نمیخوابونن، این یعنی انکار فریضه ی بزرگ نهی از منکر... بعد میگید فقط خدا و ولی خدا میتونه نظر بده حق چیه باطل چیه... اما آیا با مراجعه به قرآن و روایات عقل نمیشه حق را از باطل تشخیص داد؟! واقعا فهمیدن انحراف حسن آقامیری که مسلمات دین را زیر سوال میبره خیلی سخته؟
    • مهدی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      1 0
      کافر همه را به کیش خود پندارد هرکسی رفتار و کارهای بقیه رو از دیدگاه رفتاری و باطنی خودش قضاوت می کند! کسی که در طول روز در ارتباطش با مردم فقط به فکر منفعت خودش هست و مردم رو نردبان خودش برای بالا رفتن قرار می دهد فکر می کند بقیه هم بابت هر کاری به دنبال پشم برای کلاه خودشون هستند! ان شاءالله خداوند متعال فکر و ذهن ما را از تعصب های بیجا و خودشیفتگی و منفعت طلبی حفظ کند و عاقبت ما را ختم به خیر کند.
    • حسین IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      2 1
      به نظر من هم کار درست تر این بود که سکوت کرد به جای قضاوت هر کس رو توی قبر خودش میذارن.....
    • ناشناس IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      چقد منطقی پاسخ دادید
    • ایرانی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      0 0
      با سلام - خودت نفی ونهی میکنی و به حسین آقا میری میتازی. انگار کاسه داغتر از آش شدی - چرابه تو اینقدر بر خورد؟
  • حسینعلی جولاپور ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    19 10
    سلام،حسین امیری جواب مطالب عنوان شده وسوالات منطقی حسن آقامیری را بده،بعنوان مثال سازنده پراید قرآنی عمل میکند یا سازنده بنز آلمان ضمنا فلسفه نباف،بای بای.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      11 3
      جناب حاتم طایی در خانه اش چنان باز بود که ضرب المثل تاریخی شده است ، حاتم با آن وضع بدون اعتقادات صحیح بهشتی است ؟ تخفیف عذاب در جهنم ، با بهشتی بودن فرق ندارد ؟ بنز که سهل است ، شیطانی که شش هزار سال به همراه ملایک عبادت کرد و با نافرمانی ختمش نمود ، نه تنها راه بجایی نبرد که مطرود خدا و مستعاذ منه خلایق قرار گرفت.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    15 8
    مگر آقای سید حسن چه چیز نادرستی گفته
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      6 5
      تشجیع به گناه ، به اینکه هر چه گناه کنید ، مورد شفاعت قرار می گیرید ، درست است ؟ شفاعت گتره ای هست ؟ انبیاء و در صدرشان پیامبر اکرم صلوات الله علیهم دنبال اصلاح ، بنده خدا کردن مردم بوده اند یا تشویق به کثرت گناه و صرفا با یه مثلا شرکت در نوحه ، هر چی گناه کنیم دیگه مساله ای نباشه ؟
    • خطاب به یه عده ی خاص، تعمیم ندهید! IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      3 0
      میدونی مشکل شما ها چیه؟! اینکه سید انتقاد میکنن به شیوه شما که ترس و سرکوبه، درآمد شما، سلطه و قدرتی که از اون به اصطلاح لباس پیغمبر عایدتون شده ،مقبولیت ظاهریه آماده بدون شایستگی اثبات شده ای ،بیان مطالبی که به نفعتونن و... خدا اگه مخالف اختیار انسان و گناه انسان بود با اولین گناهش اونو به تحقیر آمیز ترین شیوه از بین میبرد... نمیگم موافقه ، اما میدونه اختیار بمون داده ، باید خودمون به درکی که باید برسیم تا جاودان بشه تو وجودمون، شما با گرفتن اختیار فقط صورت مسئله رو پاک میکنین و اصلا اون عیاری ک باید رو نداره،خدا از هر کس قد درکش انتظار داره، یه جوری میگین گناه گناه انگار تو عمرتون گناه نکردین معصومین صراط مستقیم! گناه رو میشورین! صیغه چه فرقی با دوست دختر/ دوست پسر داره؟؟؟ دو تا آیه بخون هر گندی که میخوای بزن ، خیانت کن ولی اسلامی! انسان باید خودش به درک درستکار شدن و قبول کردن ارزش ها برسه و گرنه مثه شما تبصره اضافه میکنه واسه اسلام... انسان "اختیار و درک"داره که برخلاف چیزی که شماها میخواین... حرص پامنبری داره خفتون میکنه! شما ها حاله آدمو از خودش بهم میزنید و باعث میشد آدم بزرگ ترین گناه کبیره رو مرتکب شه ، فقط واسه یه نافرمانی، من خبر دارم از جوامع جوون... خدارو شاهدمیگیرم یه جمع مجازی سیصدو اندی نفری استغفرالله علنا خدا رو رد میکردن یا اگه قبولش داشتن معتقد بودن استغفرالله استغفرالله یه بیمار سادیسمی بیکار بوده! از سراسر کشور تو رنج سنی17_23 بودن...یعنی باور بفرمایید در این حد! ارزش انسان هیچ! هدفمندی آفرینش انسان هیچ! ارحم راحمین هیچ!تحویل بگیرین!کتاب دینیاتونم هیچ!! اینم بچه شیعه های دین گریزتون و تصوراتشون که قطعا ثمره عملکرد ضعیف و زننده ی شماست و منه نوجوون این مملکت کسی رو جز شما و عملکردظاهربینانه و نفعگرایانه تونو مقصر نمیدونم.. میدونم دشمن زیاد داریم و واسه نابودی هر کشوری راحت ترین راه، از بین بردن باور جووناشونه... به خاطر شماست که تو عملکردتون خلا بوده ناخالصی بوده درز بوده که اونا کنده شدن! من ترجیح میدم کسی باشم که در هر شرایطی از خدا ناامید نیست و با تمام گنداش میخواد آدم خوبی باشه که میدونه خداعاشقانه باورش داره..به هر حال ماه پشت ابر نمیمونه و نمونده...امام زمان مام میاد، خوش به حاله اونی که خلوص نیت داشت...
    • فانوس نقره ای IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      0 0
      حقیقتش من باورم از بهشت و جهنمم متفاوته اینا نظراته شخصیه منه قطعا میتونن اشتباه باشن اینا برداشتای من از حرفای سید به علاوه مطالعات و استنباط های خودمه،دوست دارم شما حوزویون بخونید ببینید آیا من منحرفم...؟ این حدیثو از خانوادم شنیدم نمی دونم منبعش کجاست ولی امام علی میگه قرآن 80 تا بطن داره که هر بطنش 80 تا بطن... بنا بر این بهشت نمی تونه خلاصه شه تو دار و درخت و رود خونه... خیلی بحث عمیق تره... منظور از باغ جاییه که خرمی هست شاید این خرمی و سرسبزیی منظوره آرمانی تر و معنوی تری داشته باشه...بهشت برای من جاییه که توش دغدغه فوت و از دست دادن خانواده ام رو نداشته باشم ، هیچ کس پیر و بیمار نشه ، دروغ یا حسادت نباشه ، جنگ و فساد نباشه، سلطه جویی و رقابت نباشه ، سو استفاده و خیانت نباشه، آدما دیگه مادی و سطحی نباشن ، همه خیرخواه و دوست هم باشن ، زن و مرد اونقد برابر باشن که اصن معنی کلمه از دست بره ، غصه و نگرانی و استرس و فقر نباشه ، پیشواهامون رو ببینیم ،حقیقتشون رو بی واسطه و نقل قول لمس کنیم، برامون حرف بزنن...بهشت واسه من جایی نیست که آدما همچنان خواسته های مادی داشته باشن و در ذوق و شوق یه استنباط شهوانی به اسم حوری! بشینم تماشا کنم بابام یه ور بره مامانم یه ور بره داداشم یه ور بره خانواده ام از هم بپاشه به اسم پاداش کار نیک ؟ شما هر اسمی دوست داری واسم بزار شایدم اصن یه جوره دیگه ای باشه داستان و قد ذهنیت من تلخ نباشه ولی من نمی تونم اینو قبول کنم من اونجا روحم نمی تونه آروم بگیره...البته کی گفته من میرم بهشت ولی هر قد که سایر آدما اونجا حق آرامش دارن من و کسایی که مثه من فکر میکنن هم که کمم نیستن دارن ، پس نمی تونه این طور باشه... شما منو طرد کن ولی این هیچ جوره با ارزش هایی که باهاش همه ی خوبی ها رو فهمیدم مطابقت نداره...
    • فانوس نقره ای IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      1 0
      و جهنم.. جهنم جاییه که انرژی کارایه بد من که در طول زندگیم ، محفوظ در طبیعت بودن، بدون لذت یا دخالتی از خدا یکباره بهم وارد میشه و فراتر از تصور بهم فشار میاره و باعث عذاب من میشه، دخالت و خواست خدا صرفا همونجایی بود که بهم اختیار داد، و بنا به اختیارم مسئول صد درصد اعمالم هستمو خدا از رنج من یا تهدید کردنه من هیچ لذتی نمیبره و اگه چیزی تو قرآن گفته صرفا راهنمایی دلسوزانه اس نه غرش یه هیولا... اگه بحثه ترسه فقط و فقط از جهل بی پایانه بشر باید ترسید... و گرنه خدا ما رو هیزم چهارشنبه سوری ندیده عمیقا میدونست چی آفریده... اما انسان نه... همه مقام و عزت بهش داده شد ولی بنا به اختیارش، چون بهش ثابت نشده بود و نیاز داشت خودش درک کنه و به دست بیاره، اولین نا فرمانی رو انجام داد... بحثه زمانه خاصی نیست در کل معتقدم اگه انسان خودشو در حدی که خدا باور داشت میشناخت ، هیچ وقت کاری نمی کرد که در شانش نباشه و اونو تمام برجستگی هاشو زیره سوال ببره...آره قدر خودشو میدونست... سید کل هدفش اینه ما قدر خودمونو بدونیم و بشناسیم که از اونجا، دیگه به خودمون اجازه ندیم گناه کنیم و عاشق خدایی باشیم همیشه مشتاقه ماست و بینه بنده هاش فرق نمیزاره به ما انقد لطف داشته که ما رو عمیقا منحصر به فرد درست کرده... و جالبه برنامه ریزی واسه پاکدامن شدن ما به قیمت لباسشو آرامش خودشو خانوادش بود طرد شدن از هم قشریاش به صرف تفاوت زاویه دید به یک مسئله خاص... داریم از کفر و فرار از مقدسات، دلی میایم جلو واسه نزدیک شدن به خدا ، و این حرکات شما کوچکترین مانع ای ایجاد نمیکنه چون ما دوست داریم با خدا دوست باشیم و طوری رفتار کنیم که در شانمونه اگه اجازه بدین و گارد نگیرین و منافعتونو غلاف کنید... قبول ، ایشون معصوم نیست و قرارم نیست همه حرفاشون درست باشه ما واقف هستیم به این امر و فردی که بدون فکر هر چیزی رو به صرفا به اکتفای اسم سخنران قبول کنه دچار مغالطات ذهنی و عقیدتیه شدیدیه در هر مجموعه ایم که میخواد باشه... یاحق
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    25 8
    مردانگی و شرافت را از برادرت یاد بگیر
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      17 10
      انحراف مردانگیست ؟! به به ! تعریف جدید مردانگی !
  • محمد خادن IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    13 7
    من نمیدانم این چه اصراریست که دیگران را قضاوت کنیم؟!! خب اقاسید شما حرف خودت رو بزن داداش هم حرف خودشو بزنه. مگر تو خدا یا پیغمبر ویا امام معصومی که به عنوان شاخص حق وباطل حرف میزنی؟!! از کجا معلوم خودشما اشتباه نمیکنی؟!! یادت نره که شما مرجع نیستی که اگر بودی هم نظرت برای خودت ومقلدانت قابل توجه بود. مردم هم اینقدر سواد وشعور دارند که سره را از ناسره تشخیص بدهند.ودوره دوره قاجار نیست. ضمنا مواظب باش شیاطین همه جاهستند. والسلام
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      8 3
      قضاوت نکن یعنی چه ؟! کی گفته باید حتما خدا یا پیغمبر بود ؟! مگر خداوند معیارها رو مشخص نکرده ، مگر ائمه علیهم السلام ملاکات رو معرفی نفرمودند ؟ این معیارها و ملاکها برای فقط نگاه کردن بودند ؟!
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      3 2
      عذابها و عقوبتهای الهی را با حالتی توهین آمیز ، هیولایی معرفی کردن ، با فتوای کدام مرجع و مجتهد تطبیق می کند ؟
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      0 1
      از کجا نظر شما درسته
  • تنها DE ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    8 3
    با سلام خدمت شما دوست عزیز بنده حقیر موضوع شما را در قبال برادر گرامی تان را خواندم و شما به مبنای درست اشاره فرمودید مگر ما مبنایی محکم تر از قرآن داریم با تشکر...
  • عارفی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    5 3
    آفرین بر تو عالی بود
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    18 28
    فقط حسن اقا میری✊
  • نجفعلی نظری US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    13 11
    سلام از موقه ای که سخنان استاد عزیزم سید حسن اقا میری رو شنیدم واقعا اسلام رو تو حرفهای این سیداز وبعد از حرفهاش از مرگ کمتر میترسم وخدا رو بیشتر دوست دارم واز داشتن همچین خدایی خوشحالم سید اقا میری دوست دارم واز اخوندایی که از خدا یک هیولا .نوعوضوبلله. درست کردن بیزارم چقدر ترسوندن کافی نیست خوبیهای خدا رو کجا میگید
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      10 2
      انکار عقوبت ها و عذابهای الهی ، تکذیب قرآن و دین نیست ؟! ترس از مرگ زندگی بخش است یا مانع زندگی ؟ اصلا زندگی یعنی چه ؟ مگر قرآن نمی فرماید : ( وَمَا هَٰذِهِ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِيَ الْحَيَوَانُ ۚ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ. این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست؛ و زندگی واقعی سرای آخرت است، اگر می‌دانستند! ) ؟ حالا ترس از مرگ یعنی ترس از غافلا زندگی کردن که باعث تهیه هر بیشتر توشه تقوی شود ، بد است ؟ بیان واقعیت و ملکوت اعمال بد انسان رو راستی است یا هیولایی ؟
    • . IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      1 0
      منم موافقم باید بیشتر از مهربونی خدا گفت، ولی این معنیش این نیست که خدا خشم و غضب نداره، هرچیزی سر جای خودش. ولی رحمانیت و مهربانیت خدا بیشتره، ولی یادمون باشه همین خدای مهربان جهنم را هم الکی و بیهوده خلق نکرده. چون خدا کار بیهوده انحام نمیده
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    9 4
    با سلام. واقعا باعث افتخار است که شخصی برادری اینچنین دلسوز و فرهیخته و آگاه به درد اجتماع مانند سید حسن آقا میری داشته باشه. آقا سید حسین بخاطر داشتن همچین برادر مومنی به شما تبریک میگم هرچند خودتان تا الان اینقدر بینش و معرفت نداشتید که در مسیر ایشان قرار بگیرید و بتونید شده حتی یک نفر را از آن دین خیالی که برای مردم ساختید فاصله بدید و با اسلام حقیقی آشتی بدید و گوشه ای از آن سنت ناب محمدی را که سید حسن آقا میری با کلام شیوا و تفکر بدون تعصب به دنیا معرفی میکنه را لااقل بیان کنید، هرچند عمل نکنید. تا آخر عمرم به سید حسن آقا میری مدیونم که به من یاد دادند دین ظاهری خالی از حقیقت را از دین حقیقی با معرفت جدا کنم.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      5 1
      عذاب الهی را سخره گونه انکار کردن افتخار آوره ؟ پذیرش دین تبعیض برداره ؟ خداوند مبعضین را با چه عنوانی در قرآن معرفی فرموده است ؟
    • پاور IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 0
      عالی بود
  • سجاد IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    3 2
    اقاسلام آقاسید حسن مردی بیش نیست.وگرنه جایگاشوبه راحتی ازدست نمیداد
  • شهرام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    8 4
    حاجی جون شما حرف خودتو بزن داداش هم حرف خودش رو !! مردم بهترین قاضی هستند ! هر چند کاملا مشخصه چند چندین !! بزرگوار مردم از نوع نگاه شما خسته اند !
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      6 1
      اولا که قاضی خداست ، و مردم اگر در امور دینی قدرت قضاوت داشتند که ... مردم دینشون رو از طریق علما آموخته اند ، و در ادامه هم همه نیازمند آموزشیم . دین سلیقه ای و تابع هوا و هوس ماها نیست ، که با معیار گرایش یا خستگی سنجیده شود .
  • مسعود حسین زاده ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    5 5
    مسلم بدانید ، تا کمتر از ده سال دیگر تفکرات امروزی حسن آقا میری بر تارک قله های دینی می درخشند و بیشتر طرفدار خواهند داشت ، ....، خدایی که حسن آقا میری معرفی می کنه زیباترو دوست داشتنی تر و به واقعیت اخلاقی نزدیکترین.....حالا اگر جرات دارید پیام من رو پخش کنید ، البته که نمی کنید .
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      17 5
      دین همان طور که رحمن و رحیم دارد ، مغضوب علیهم و نوع عقوبت آنان و میزان آن هم دارد ، ایمان به بخشی و انکار بخشی دیگر کفر است نه ایمان .
    • سینا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
      1 1
      باسلام.بالاتر از بهشت و جهنم،کار کردن فقط برای رضایی خداست نه به طمع و ترس بهشت و جهنم.این بالاترین تفکر که حضرت علی به ان اشاره کرده و انسان ها درستکار هم اشاره کردن.یعنی به عشق خدا کار کردن.به پاس نعمت هایش به چون و چرا تابع دستورات الهی و اسمانی و قرانی ان بودن و سراغ گناه نرفتن.اما تفکرات که بخشی از قران رو انجام بده و بخشی دیگر رو نه و ردش کن..در قران بارها رد شده ..و عاقبتی هم ندارد.
  • باینده IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    2 11
    واقعا برای شما وسیدحسین آقامیری متأسفم چراقضاوت میکنید آنهم یکطرفه اولا قاضی عادل وجودمبارک حضرت حق میباشد دوما آبروی دیگری رابردن جایز نیست سوما اگرقراربرقضاوت است باید هردوبزرگوار مقابل بنشینند وبحث کنند. آقای سیدحسین کلام آخر اینکه این آخرین با باشد که یک طرفه به قاضی می‌روی
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      3 1
      مگر مواضع حسن آقامیری چیزی پنهانی که می گویید آبرو ریزی ؟ به به ! چه کلاس رحمانی ای ! تهدید از آموزه های رحمانی است ؟
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    11 5
    حرفهای سید حسن آقا میری در خیلی جاها منطقی نیست و احساسیه و حق و باطل رو قاطی میکنه، برادرشون راست میگه و اصلا مسله قضاوت کردن نیست ، برای مهربان نشان دادن خدا لازم نیست که عذاب‌های آخرت رو منکر بشیم چون اون عذابها شکل واقعیه عملیه که شخص مرتکب میشه و بهش وصله و همراهشه ، مگر اینکه پشیمون بشه و توبه کنه، من و شمای انسان وقتی یکی خطا میکنه و میگه بیخیالش کاری نکردم که! برامون سخته ازش بگذریم ولی وقتی اشتباهش رو قبول میکنه می‌بخشیمش، وقتی خدا اینقدر برای توبه و تاثیر اون اهمیت قائله خوب از همین در بهتره وارد بشه تا اینکه کلا گناه و عذابو منکر بشه. یه جاهایی هم که مدافعان حرم و داعشی ها رو یکی دونسته خوب دیگه چه مصداقی از این بهتر برا درهم آمیختن حق و باطل
  • رحمان IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    5 4
    باسلام جناب آقای حسین آقامیری عرض سلام و احترام اون خدایی که شما ازش حرف زدی،خودتون درستش کردید و کنترل و دستوراتش هم رو فقط خودتون بلدید، برادر گرامی شما خیلی زود این و فهمید و لرزه بر پیکر شما و امثال شماها انداخته که مبادا این دکان هایی که باز کردید مشتری هاتون رو از دست بدید دست به چنین برائت ها و متن ها میزنید واقعا شما فکر میکنید خدا گول میخوره، وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم/ که در طریقت ما کافریست رنجیدن/ *** ما گوشه نشینان خرابات "الستیم" / تا بوی میی هست در این میکده مستیم/ پایدار باشید.
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      1 1
      خدای شما چی میگه ؟ الآن این نوشته شما نشانه عدم رنجش بود ؟
  • رضا یوسفی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    6 4
    حسین خان آقامیری من شما رو قضاوت نمیکنم و در مقام نصیحت هم نیستم. این مهم رو هم از برادر بزرگوارم حسن خان آقامیری دریافتم.قضاوت مختص ذات اقدس الهی ست وبس.اما برادر، اگر فردی غیر و ناآگاه به امور عرفان ما مسلمانان، سخنان سیدحسن را کامل گوش کند و ازمسائلی که بخاطر سخنهایشان برایشان گذشته خبر داشته باشد و همچنین یک شناختی هم نسبت به عقاید شخص شما داشته باشد، احتمالا درذهن خودش حکم به حسادت بی اندازه ی شما و سخن گفتن از روی کینه ورزی شما می‌دهد.البته که اگر حسن خان آقامیری محبوبیت و متانت و آزادگی نداشت شما در مقام برائت ازایشان برنمی آمدید. که برحسب تجربه و تاریخ این از احسن اخلاق در جوامع نوع دوست بشریست و با اصول افراد خودکامه و متحجر در تضاد. دینی که حسن آقا میری ازآن صحبت به میان می آورد دین خوبیها و مهربانیهاست و دوست‌داشتنها و بخشندگیهای بی قید وشرط.دین مدینه ی فاضله ای که تمام اقوام بشر به دنبال آن بوده اند. به هر حال این چیزی است که من و دوستان زیادی که میشناسم ازحسن خان آقامیری دریافته ایم.حال کجای این خدای زیبا و جذاب و مهربان وبی نهایت بخشنده و بزرگوار شما را ناراحت کرده است که اینگونه برآشفته بر مقام برائت فریاد وامصیبتا برداشته اید را فقط خدا می‌داند وبس. نه قضاوتتان میکنم و نه حکمی میدهم چراکه مطمئنم خودحسن آقامیری هم راضی نیست. تنها پیشنهاد میکنم که قبل از حرف زدن بیاندیشید. چیزیکه برادرارجمندوبزرگوارتان حسن آقامیری دائما گوشزد می‌کند. یا حق
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 2
      « دین خوبیها و مهربانیهاست و دوست‌داشتنها و بخشندگیهای بی قید وشرط » بی قید و شرط ؟! مهربانی و دوستی با یزید و معاویه خوب است ؟! زیباست ؟! دینی که بین خوبان و بدان تمایز قایل نباشد حماقت است یا دین ؟
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      1 3
      « دین مدینه ی فاضله ای که تمام اقوام بشر به دنبال آن بوده اند. » به به ! این تمام شامل قوم ثمود ، قوم عاد و ... هم می شود ، چه اقوام متمدنی ! چه فضل و فصایلی داشتند ! دنبال نمونه هایی از افاضات ایشان بودیم که مشعوف شدیم ! حسادت هم لابد به همین مدینه فاضله بوده دیگه !
    • ابوالفضل.... IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      1 4
      خداوند نگهدار سید حسن آقامیری باشد چیزی که از این بزرگوار یاد گرفتم بخشیدن هست امیدوارم که آقاسیدحسن تمام بدگویان خودش را ببخشد بخدا قسم حتی خداهم راضی نیست که ما بد یکدیگر و بگیم بیایم بلند بشیم از جای خدا خوده خدا میدونه که حق و باطل کدام است قضاوت نکنیم یا حق
  • بهمن IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    9 2
    اگه یک سید پا شد حرف دل مردمو زد اون آقاسید حسن بود دمش گرم توزمانه که همه طولاب به فکر جیب خویش هستند .وفکر کنم شما همه از همان دست باشید .کدوم مرج تقلید گفت پراید۹۰ میلیونی نخرید کدوم مرجع تو فتح بای خود گفت وفلان چیزی گرون شد نخرید ‌.واقعا حرفهاش بامنطقه .
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      1 2
      تو رساله کدوم مرجع خیار غبن ننوشته ؟ مگر علما نمی فرمایند اجحاف حرامه ؟ مکرر از گرانیها انتقاد نکرده اند ؟ فقط پراید مهمه ؟ باید تک تک اجناس رو نام ببرند ؟
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      3 0
      همه طلاب ؟! می دونید چه تهمتی زدید ؟ حلالیت طلبیدن از جمعی این گونه ای آسان است ؟ بیاندیشم بعد بنگاریم .
    • فرزام ابوفاضلی IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      1 0
      طولاب نه طلاب شما حداقل یا بگیر چجوری می‌نویسن بعد بیا دفاع کن
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    متاسفم برای شما
  • محمدموسی LU ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 0
    سلام راههای رسیدن بخدا زیاده شما هم برادر سیدحسین راه خودتو بگو هرکی خواست انتخاب میکنه و به اون راه بخدا میرسه کفر مگه گفت که برائت جویی میکنی؟
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      3 1
      انسان یا در راه خداست و هدایت شده یا در راه ضلالت است و گمراه .
  • سید رضا علوی IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 2
    امر به معروف و نهی از منکر از ارکان انسانیت میباشد به نظر من برادر آقای سید حسن میری کار بسیار درستی کردند
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 2
    حسن اقامیری هیچ حرفه بدی نزده که کسی بخواد نظربده
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 2
    حسن اقامیری هیچ حرفه بدی نزده که کسی بخواد نظربده
  • سید میلاد موسوی LU ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 1
    من پادکست های سید حسن اقا میری رو گوش میدم حقو باطل رو قاطی میکنه و به مردم میگه بعضی انتقاد هاش هم خوبه ولی انتقاد بدون راهکار فایده نداره امیدوارم این روز های سخت بگذره و مردم از نظر معیشتی به ی رفاه نصبی برسن و این که روزی بیاد تو این مملکت بیاد اونایی ک تو لباس خدمت هستن به مملکت خیانت نکن من خودم ی کارگر ساده ی فست فود هستم برا این که شبا نیم ساعت دیرتر مغازه رو ببندیم و از ترس پلمپ نشدن مغازه به مامور های کلانتری دقت کنید کلانتری خراج میده صاب کارم هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک با تشکر ❤
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      1 0
      تعیین اوقات کاری و نظم اون به عهده کیه ؟ نقض قانون ، اغوای مامور و ... همه خلاف هستند
  • مهدی NL ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 5
    با سلام خدمت آقای سید حسین آقا میری خیلی ساده بگویم من به عنوان یک جوان که سوالات و حرفهای زیادی در ذهنم داشتم و دارم تنها جایی که توانستم به جواب این سوالات برسم جایی جز کلام سید حسن بزرگوار نبود و نیست حرف حق همیشه شیرین و به مزاق همه خوشایند نیست فقط بگویم بزرگترین توجیه برای حقانیت رفتار این بزرگوار سیل عظیم جوانانی است که به ایشان علاقمند هستند نسل جدید حرف جدید میخواهد حرفی که نزدیکترین کلام به کلام قدرت مطلق است در ضمن قاضی القضات فقط خداوند است . یا لطیف
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      2 1
      می شود نمونه هایی از سوالات و پاسخ ها مختصر و فهرست وار بگویید ؟ کثرت گرایش نشانه حقانیت است ؟ الآن بیشتر مردم زمین کدام اعتقاد را قبول دارند ؟ قرآن کریم در مورد اکثریت چه می فرماید ؟
  • بنده خدا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    یاحسن میری یا حسین میری فرق نداره هرکس حرف درست زد خدا خیرش بده این بحث های زرگری هم جمع کنید
  • سعید. امیرخانی فراهانی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    وصلی الله محمد و آله الطاهرین و المعصومین و المکرمین ولعنت الله علی اعدائهم و مخالفیهم و منکری فضائلهم و غاصبی حقوقهم اجمعین من الاولین و الاخرین و عجل فرجهم مولانا بقیةالله الاعظم ارواحناه له الفداء.سلام بر روح امام راحل و فرزند خلفش شهید سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی و برادران و همرزمانش در هشت سال دفاع مقدس از خاک پاک ایران در برابر یک دنیا و مدافعین مظلوم حرم و بقاع مقدسه اهلبیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین.سلام علیکم و عرض ادب.با اینکه بنده به آقا سید حسن بسیار شدید انتقاد دارم و در جاهایی اختلافات مبنایی با بعضی از عقائد و تفکراتشان دارم و باز لازم میدونم عرض کنم وتأکید کنم که با قاطبه عقائد آقا سید حسن بصورت جدی مشکل دارم و آبم با ایشون تو یک جوی نمیره و نخواهد رفت لکن بسیار زیاد غصه خوردم که تیتر بالای عکس حاج حسین درج شده بود تبری حاج حسین از آقا سید حسن و وقتی برادرم تیتر را خوند فکر کردم که برادرم حامد داره دم افطاری من رو دست میندازه و سر کار میذاره و همین الان که دارم برای شما مینویسم هنوز در بهت و حیرتم.حاج حسین فدای جدتون بشم آخه چرا؟من از آقا سید حسن شنیده بودم که خیلی باهم رفیق هستید و حتی به وقت نبود یکی از شما اون یکی عهده دار منزل برادر غائب میشود و بسیار بابت این مطلب دلم خوش بود .یا زهرا سیدة النساء العالمین صلوات الله علیها به غربت این شبهای آقا امام مجتبی و آقا امام حسین صلوات الله علیهما و زینبین سلام الله علیهما قسمتون میدم از خدای عزوجل تعجیل فرزند غریبت آقا حجةبن الحسن العسکری رو درخواست کن بی بی جان.اللهم عجل لولیک الفرج حجةبن الحسن(ارواحناه له الفداء)
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      1 1
      اولا عنوان مال ایشان نبود ثانیا تبری یعنی بیزاری ، شما از اعتقاد نادرست بیزار نیستید ؟ برایتان فرقی می کند ، کی باشد ؟ فکر نکنیم چون چنین کلمه ای در رابطه با مشرکان قریش استعمال شده است پس در مورد دیگران نباید بکار برده شود .
  • م. صالحی MY ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    ما امت حزب الله از این امر پشتیبانی می کنیم
  • محمد IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    2 0
    در پس پرده چه دانیم چه نیک است و چه زشت!!؟
  • محسن IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    5 0
    هر چی کامنتا رو میخونم چیزی جز تعصبات بیخود نمیبینم ،ماشاالله همه هم خودشون رو عقل کل میدونن و در صراط مستقیم ... یه مقدار به هم احترام بزارید و اجازه بدید فضای تفکر و صحبت باز باشه ،هم دیگه رو تکفیر نکنیم ، ذهن جوان های امروز پر از سواله ،استانه تحمل خودمان را بالا ببریم .... انشاالله عاقبت بخیر بشیم
  • بهروز IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    6 2
    آقا میری اسلام رو درسطح پایین ارائه می دهد به همین خاطر جوانان زیادی طرفداراو هستند و جوان عمق مفاهیم اسلام را نمیتونه درک کنه سطحی نگری در اسلام بسیار مورد تایید استعمارگرها و قدرت طلبها است که درطول تاریخ آخوندهای با این روحیه کم نبودند یا به قولی اسلام آمریکایی و چاره ای نیست چون علمای طراز اولی چون مطهری نباشه آخوندهای مثل آقا میری جولان می دهند
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 2
    ﭼﺮا ﺧﻴﻠﻲ ﻫﺎ اﺯ اﻗﺎ ﻣﻴﺮﻱ ﻧﻔﺮﺕ ﺩاﺭﻧﺪ ﭼﻮﻥ ﻛﻪ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﻳﻪ ﺟﺎﻱ ﺩاﺭﻧﺪ ﻣﻴﺨﻮﺭﻧﺪ
  • امیر IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    2 2
    ماضربه ای که امثال آقا میری ها خوردیم از کسی نخوردیم
  • جواد IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    1 1
    وای بر آدمی ... هنگامی که اعتقادات فقهی ، فطرت پاک او را اینچنین سیاه می کند و دیگر نقطه ی سپیدی برای فکر کردن بر این صفحه ی کاغذ نمی ماند ... سید حسن ، بخش کوچکی از این فطرت پاک را هنوز سیاه نکرده است و به همین خاطر اینقدر نگرانید
  • آشا AE ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    دو تا داداش ... للجنون فنون
  • منصور 61 ساله بازنشسته هوانیروز IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 3
    از جناب حاج حسن اقامیری خواهش میکنم بپذیرند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند .و من الله التوفیق
  • افشین US ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    2 2
    وقتی کامنتهای این متن ومتون مشابه رومی خونم به خداقسم گریه م میگیره،همش تعصب همش دگم اندیشی،خدایااین همه نفرت ازکسی که متفاوت بامافکرمی کنه ازکجاناشی میشه،امام زمان خودت به فریادبرس
  • قاسم DE ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    5 1
    حرفای سید حسن باید با گوش دل شنیده بشه چون از دل بلند شده .اشاره به عظمت خدا وبخشش خدا باعث دوست داشتی شدن خداست واین عامه پسندتر .باب حرف سید حسن نشون دادن چهره ی لیلی برای همست اگه لیلی رو که باتمام خداییش عاشق بنده هاشه رو زشت نشون بدیم فقط یه عده ادمای بخصوص دنبالش میرن . خیلی وقتا طرف تحصیل داره ولی تدبیر نداره وبرعکس .برای درک الطاف خدا باید مشق عشق کرد .عشق خاصه ذات اقدس پروردگار من همینقدر میدونم که انسان برای عشقبازی باخدا باید پله پله بیاد بالا.شاید پله اول برای بعضی ها خدمت خلق برای بعضی دیگه یه جیز دیگه باشه ولی اگه فهمیدی چی درسته که کمتر کسی میفهمه چی درسته ،راه پر خطری داره به عشق مولا ، سید حسن بنظر من توراهه،فقط درست شنیدن میخواد. ...که عشق اسان نمود اول ولی افتاد مشکلها. اول عاشقش کن بعد به زیر تیغ غمش رقص کنان خواهد رفت. انسان ملک نیست ولی چون عشق داره میتونه بگذره از مقام ملک
    • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      لسدددسدقثاووبووبووقوقثااثقوتقتیووقوق
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      2 0
      حسن آقا میری از روی دل میگه نه از روی دین پیغمبر
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 1
    برادران هم ایمانی و عزیزم.روحانیون عزیز. بنده سی ساله دنبال جواب یه سری سوال بودم که سید حسن اقا میری جوابشو بهم داده خدایا غریق رحمتش کن که هیچ کس نتونسته بده.مثلا چگونه میشود خودمان هیزم اتش جهنم باشیم.و چنذ تا سوال مهم . الان دوساله که سعی میکنم ادم باشم و از بدی ها دوری کنم و صفات رذیله را از خودم دور کنم مثل حسدو کینه و ... اجرت با خدای نازنین و مهربانم .دورت بگردم برادر عزیزم که حرفهات لااقل به درد من خورده.ممنونتم
  • زهرا IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 2
    سلام، خدای مهربونی که همه گنهکارها رو میبخشه دیگه کسی اطاعت نمیکنه، حسن اقا میری تکلیف دزدها و قاتلها و خلافکارها رو خوب مشخص کرد، برید هر چه قدر خواستید گناه کنید، خدای مهربونی که همه دوستش دارند و هیچ فردی ازش نمیترسه حتما میبخشه
    • یعقوب IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      خداوند متعال در حدیث قدسی می فرمایند: اگر بندگانِ گناهکارم بدانند که چقدر مشتاق توبه و بازگشت آنان هستم، از شدت شوق می‌مُردند. میزان الحكمه، جلد ۴، صفحه ۲۷۹۷ بله خداوند بسیار مهربان هست.
  • ناشناس IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 1
    سید حسن آقا میری یدونه باشه سخنرانیهای ماه محرمش عالی بود عالی
  • محسن IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    1 0
    سلام، فکر می کنید، مثلا بعضی از مواردی که حسن آقامیری در خصوص شرایط امروز مملکت میگه هیچ کسی نمیدونه، این آقا داره با 4 تا حرفی که همه ازش خبر دارن مردم رو جذب خودش می کنه تا اونوقت هر اراجیفی که برداشت خودش از اسلام انگلیسی هست رو به خورد پا منبری هاش بده،، بابا یه کم عاقل باشید اگرم خواستید منبر مثمر، ثمر گوش بدید یا ببینید استاد رفیعی یا استاد عالی رو ببینید
  • حسن یوسفی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    1 1
    اتفاقا برداشت جناب اخوی تان ازدین کاملا مبتنی برایمان و جستجوی مداوم معرفت وعرفان الهی است،، دینی که وراثتی به من وشمارسیده اصلا به ارزنی نمی‌ارزد تنها نکته ای که مارابه دیگران می‌تواند تمایزبخشدهمین پویایی درفهم عادلانه ازدین است نه ترس ومصلحت اندیشی ورضایت دینداران حکومتی
  • رضا IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    1 0
    سلام من این متن رو می‌نویسم کاش سید حسن اینرو بخونه سید جان من همه حرفها تو ریز به ریز ازسال۹3دارم گوش میدم شما از نظر فن بیان در سطح خودتان نظیر ندارید ازنظرسلیقه وارتباطگیری عالی هستین اندازه 5سخنور تاثیر دارین غیرت دینی و شجاعت دارین ولی شمارا به خدا قسم می دهم مبانی دینی تان را از اساتید خوب بگیرید کتابهای قرص و محکم ازقاضی.طباطبایی.سبزواری وغیره مطالعه کنید شما حیف هستید جای شما در تلویزیون است امیدوارم حرف من را به عنوان یک طرفدار منتقدقبول کنید
  • ali IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    2 1
    سلام من حرف حق میزنم سید حسن آقامیری حرف حق میزنه میگه از خدا نترس وقتی طرف گناه میکنه خب میگه خداوند چقدر مهربان هستش من گناه میکنم خداوند میبخشه دوبار گناه میکنه دفع سوم توبه میکنه چرا میگه معرفت از خودش نشون داد منم باید ی راهی نشون بدم. حالا سید برادر حسن چی میگی خداوند توبه پذیر نیست هرکس گناه کنه خدا پدرشا در میاره آخه کی موفق با این حرف مردم ک دیر از جون می‌فهمن درکشون بالاست حرف حق و باطل متوجه میشن. اگه اینجوری تنیجه جهنم پیداس مملکت ببینید چیش درست مردم بیشتر عقدای شدند بی اعتقاد کی باعث بانی این کار شد خوده مذهبی ها و سیاست مدار
  • اصفهان US ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 0
    اقا من موندم جامعه ای که سن ازدواجش به بالای ۳۳ سال رسیده جامعه ای که تن فروشی واسه لذت نیست و از روی فقرهستش جامعه ای که جوان از بیکاری درگیر اعتیاد میشه جامعه ای که مردمش صبح تاشب واسه زنده موندن تلاش میکنند رو چه به این چرت و پرت ها به خدا خودتون نمیدونید بازیچه کی شدین باعث تاسف هستش که تو این اوضاع مملکت چشم رو همه چی بستین و وارد این موضوعات پیش پا افتاده شدین داستان شما داستان کبکی بود که سرشو زیر برف میکرد
  • رسول IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 1
    من تاحالا پامنبرنرفتم ولی دوست دارم سخنان حسن اقا گوش بدم تاپایان سخنرانیشون.ومن الله التوفیق....
  • سیدجواد NL ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 1
    دوستان تأمل کنید اونی که داره این نامه رو تو فضای مجازی میزاره قصد و نیتی داشته .وگرنه این دوتا داداش هر روز همو میبینن و باهم در تماسن .این چرت و پرتا چیه ؟دوران عهد بوق که نیست طرف نامه برای داداش خودش بنویسه.خخخخخخ تفکرم آرزوست
  • حامداکرمیه IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 1
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت٫ که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت\ من اگر نیکمو گر بد تو برو خود را باش٫ هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت...
  • سید مجید US ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 4
    آقاسید حسین، بهتون تبریک میگم که همچین برادر مومن و حق طلبی دارین
  • جاوید IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 1
    بزرگترین اموزه واقعه کربلا حق طلبی نه مصلحت طلبی و اینکه کدامشون به حقیقت نزدیکترند ،کسی است که تاوان حق طلبی را داده
  • حجت IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا هر کسی رو تو گور خودش میذارن اما ظاهرا ایشون فکری جز این میکنن یا ترس از موقعیت دو روز دنیاشون دارن ؟
  • مهدی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 4
    سلام چه نظر و جوابیه هایی! استفاده کردیم. جالب بودند. سید حسین چطور تشخیص دادی که شما تومسیری و اخوی ره به خطا میبره؟ چه متر و ملاکی داشتی که اینقدر راحت به نتبجه منتج شد؟ یک کلمه میگفتی من با داداش متفاوتیم میفهمیدیم. زحمت به خودت نده حاجی! اونیکه باید بفهمه و بشناسه فهمیده و شناخته!
  • گارگر شرمنده زن و بچه IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    من کاری به این ندارم که آقا میری راست میگه یا فلانی راست میگه،سوال من اینه اگر این آقا حرفاش خلاف نظام و دین و خدا هست چرا بهش اجازه پوشیدن لباس پیغمبر دادین امامه سرش گذاشتین تا من بیسواد رو گمراه کنه پس هر راه کجی که من دارم میرم گردن شماست که روحانیت این آقا رو تایید کردین،باید جوابگو باشید اون دنیا در قبال افراد فریب خورده ای مثل من،جهت اطلاع همه با خود خدا هم هستم گوش بده خدا،تو دنیا فقط انسان باید مرد باشه و وجدان داشته باشه اونوقت همه چی دهره،،یا حسین
  • محمد علی چلبی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    قران هم درباره بهشت گفته هم درباره جهنم حدیث قدسی هم ذکر شده پس وقتی که خدا و پیامبرش و هم اهل بیت فرمودند که جهنم و بهشت هست پس جای تردیدی نیست حسن اقامیری هدفش چیست ایا قرآن را نخوانده ایا سخنان پیامبر را نشنیده ایا سخنان اهل بیت را نخوانده پس بیهوده در راه کج سنگ به سینه مزن
  • هموطن IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 1
    سلام، اینکه سید سعی داره انسانها فقط فکر کنن، و حتی بارها اشاره به قرآن داشته ک قرآن فکر کردن رو بارها برای انسان‌ها گفته ک تفکر کنید... پس ما سعی می‌کنیم خودمون رو تمرین بدیم ب تفکر ، اگه بخواهیم صادقانه و بافکر، بدون شعر یا روایت یا ... می‌بینیم ک عقلمون و دلمون چ راهی رو برامون روشن میکنه، بدون انتقاد بدون درگیری بدون هیچ بدی یا بدتری .. شاید همین تفکر ساده ما رو ب صادق بودن برسونه حداقل، خدایا شکرت
  • رضا IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 1
    سلام .کاش بجای این حرفا جواب قانع کننده ای د ربرابرحرفای برادرتان می زدیدومردم را نسبت به حرفای ایشان روشن می کردید.
    • منیعی IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      1 2
      جناب سیدآقاحسین آقامیری باسلام،مشکل امثال جنابعالی بابرادرتان جناب سیدحسن آقاآقامیری مصداق ییت زیراست: گفت آن یارکزوگشت سرداربلند عیبش آن بودکه اسرارهویدامی کرد
  • سید شهریار نوریان IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    2 2
    گویا در این وسط میخواستی ماهی بزرگ بگیری..‌.شما همانهایی هستید که چهل سال با کلماتی مانند شان و منزلت و عدم آگاهی کافی جلو این مباحثات را گرفته اید....اگر خیلی باسوادی بیا خودت جلو برادرت یک مناظره مانند مرد بزرگ اقای رفیعی بگذار
  • بابک خان IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    احساسی نمیشه صحبتهای ایشون و برادرش رو قبول یا رد کرد...خیلی خوبه کسانی که شدن مدافع سید حسن ...ببین آیا سید حسن صحبتهایش قابل تطبیق با قرآن و روایات و مجتهدین عادل هست یا خیر ...اگه هم خودمون نمی تونیم تطبیق بدیم از اهلش بپرسیم...نه اینکه احساسی سینه سپر کنیم...
  • احمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    اگر قدرت تشخیص مردم کافی بود که نیاز نبود ۹۵۰ سال حضرت نوح مردم را به راه راست هدایت کنه و سرانجام راه کفر را انتخاب کنند و عذاب برایشان نازل شود. پس مردم در تشخیص راه ضعیفند.
  • هم وطن IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    اساسا بخش مهم امر به معروف و نهی از منکر این است : قضاوت کردن مردم و رفتار آنها که بدین ترتیب چنانچه درچارچوب مذهب و حتی عرف عمل نکردند مورد تذکر قرار گیرند. پس جمله قضاوت نکنیم سفسطه لیبرالیسم در برابر این فروع دین است و صد در صد غلط .
  • رسول IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    نظر اول رو حتما خود سید حسن در جواب برارش نوشته 😂😂😂😂😂😂😂
  • دانیال IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    ان شا ٕالله خداوند همه ما را از لغزش و سقوط حفظ کند ، مخصوصا افراد شاخص را بیشتر
  • مهدی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    بله برادر بابرادر فرق دارد درود بر قلب سلیم و خلق کریم این برادر و سلام بر پدر ومادر ومعلمی که اورا اینگونه تربیت کرده اند و برکت به آن لقمه ی حلالی که خورده ای
  • شهروند IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    برات متاسفم اگر یک ارزن درک و شعور داشتی کمی از حق و مظلوم حمایت میکردی نون حکومت خوردن و حمایت کردن حکومت که هنر نیست
  • امیرعلی IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 2
    اگه یکی به زعم خودش اساتید بهتری از شما داشت، اون هم باید بگه شما سطحی و فلان هستی؟! همین که شما به خودت اجازه میدی برادرت رو در ملاعام نقد کنی و در معرض قضاوت میلیونها نفر بدی، اما ایشون سکوت میکنه، خیلی چیزا رو ثابت می‌کنه. اتقوالله
    • ایرانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      1 0
      چو می بینی که نابینا و چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است
  • 🌻 IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    2 1
    حسن آقامیری حرفایی به شما میزنه که دوست دارید بشنويد واسه اینه جذبش میشید، نسخه ای از اسلام رو ارائه میده که دوست دارید باشه نه اینکه حق و حقیقت باشه، سید حسین کار خوبی کردند علنی نامه نوشتند چون اگه علما سکوت کنند اینطور برداشت میشه که با سید حسن هم نظرند
  • رضائی حمیدرضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    الان برداشت هرکسی آدم رو یاد اون اتاق تاریکی میندازه که داخلش یک فیلی رو گذاشته بودن و هرکسی توی تاریکی دستش به یه جای فیل میخورد و نظر خودش رو میگفت و قاطعانه هم اعتقاد داشت چیزی که لمس کرده همونی هست که اسمشو گفته حالا ادم هایی هم که اینجا نظر میدن با توجه به میزان اشنایشون و برداشتشون از مذهب حرف میزنن روزی خواهد رسید که همه ما بتونیم نظرات دیگروون ره بشنویم وبدون قضاوت درکش کنیم و نظر خودمون رو مقدم به نظر بقیه ندونیم دین یک مسئله شخصی هست بدون تعصب و بدون جهالت و مقدس مابی
  • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 1
    خیلی جالبه یه عده تا یکی حرف میزنه و از دین دفاع میکنه صحبت رو میکشونه به فساد بابا جون الان افراد گرسنه واقعی فساد نمی کنند و تن فروشی نمی کنند الان فساد جامعه بیشتر دست افراد ثروتمنده الان خانمهای پدلدار با ماشینهای ان چنانی و گرون قیمت دارند فسادو فحشاء رو رواج میدهند چرا شما همه چیو میاندازید گردن قشر فقیر جامعه . اتفاقا اونها از اوضاع حجاب و فساد یه عده از خانمها شاکی هستند در جواب اون عزیزی گفتم که فرمودن مردم از گرسنگی تن فروشی می کنند
    • سرباز رهبر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      2 1
      سلام وتشکر از شما دلسوزی وروشنگری شما قابل احترام هست خدا وند شما رو حفظ کنه ولی خودتون رو خسته نکنید از اول تا آخر دنیا همینه هرکس راه گناه رو باز بزاره وبگه راحت باشین خدا مهربونه یه عده که اصرار دارن ظاهر دینشون رو حفظ کنن وکاری به با طنش ندارن طرفدار سرسخت اون شخص میشن واقعا دل آدم براشون میسوزه چون در خسران عظیم هستند امید وارم آقا حسین راه را گم نکنن ومحکم وپایدار بر اعتقاداتشون بمونن واقا حسن هم هدایت بشه وگرنه با جمعی که گمراه کرده در قعر جهنم هست
  • AliRezaMJ110 US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 1
    احسنت بر شما با این آگاهی،نور عشق و برکت همراهتون و یار ویاورتون
  • صبا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    اقای سید محترم شما هم برو خود را باش که مبادا در خلوت خود آنکار دیگر نکنی . اقای سید حسن محبوب قلب خیلی از جوانهای شد که از دین برگشته بودن بخاطر خشک مقدس بازی شماها ولی با وجود اقا سید حسن با روحانیت آشتی کردن به سمت صلح با اهل بیت ع برگشتن و ائمه رو از در مهر دوستدار شدن . با این حرفا نه میتونی نه میزاریم سید حسن رو خراب کنی چون محبوب قلب ما هست همه کاراشم از همه شماها درست تر هست انشالله شماها که از این دنیا بریم همه چی معلوم میشه الان سرتون تو کار خودتون باشه لطفا کاری به بقیه مردم نداشته باشید ما خودمون مختاریم چه کسی رو دوست داشته باشیم به کوری چشم دشمنانش هر روز بیشتر طرفدار پیدا میکنه .
  • سیداحمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    یعنی حاج اقا می فرمایند که هرکسی حرف حق زد علیه گرانی مجرم ودشمن خداست باید ۶مچنان با گرسنگی ساخت ما امت حسین هستیم اگر سرورم حضرت ابا عبدالله تونست ظلم راشکست بده ماهم همچنان میجنگیم باظام تا فرجی بشه حاجاقا سیدها دو دسته هستتد یکی سیدهای پولی که زنان حجاج به پول سیدی خریدند ویکی اولاد پیامبر و اولی ها الاغ پیامبرند ودمیها اکر حق را به ناحق بفروشند وبجای علیه ظلم بودن به دامان ظالم زانو بزنند بازهم الاغ پیامبر هستند وگرنه اولاد پیامبر اگر اب واسه خوردن ندتشته باشه گدایی ننیکنه بخاطر شرف پیامبروعلیه ظلم بلند میشه بخاطر دین پیامبر مثل ایت الله خمینی حالا زور بزن اعزراییل نیاد سراغت ببینیم میتونی بازور جلوی مرگ رابگبر روزی ندیدم سیدحسن به مقدسات توهین کنه اما دیدم که علیه گرانی ونان مردم فقیر گلایه کرد خدا دراین دنیا ودران دنیا بیامرزدش
  • حمید بادپران،کرمانشاه IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    باعرض سلام، دریک جمله میگم،،، سیاست ،خیلی بی پدر و مادره ، وسلام،،یاعلی مدد،
  • احمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    1 3
    البته‌ برای حضرتعالی هم بد نشد به لطف دری وری گفتن های آقا داداشت حسابی معروف شدی و پایت به شورای شهر تهران رسید که تو خواب هم نمی دیدی، و مسیر زندگی و نونی دونی ات رو از برادرت جدا کردی . برادرت نون دونی اش رو در فریب افکار عمومی بالاخص نسل جوان دید و جنابعالی نون دونی ات رو در آخور نظام و مدح سران مملکت دیدی ، هر دوتون از یک قماشیت فقط منبع درآمد تون فرق داره !
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    بنده یک فرد ۷۰ ساله ام ، با مبانی دینی فکری سیدحسن هم کاری ندارم ولی مواضع سیاسی و اجتماعی ایشان غالبا با واقعیات ایران منطبق است
  • ممد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    دوستان اینا و اونا همش کشکه امروز رو دریابید با حقوق چندغاز سکه شده 450.000.000 کسی نیست یاری کنه مردم را البته مردم فقیر دیگه زیر40 تومن فقر محسوب میشه برخی میگن زیر50
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام، سخن برادرشان را چون من از نزدیک پا منبری اقا میری(حسن)بودم وبعد ها تا جایی رسیدکه حق وناحق را جابجا میکردم ، ایشان تشویق هم میکردن ، البته با رحمانیت .والان سخن برادر ایشان که ازمبنا اگه غلط باشه وبافته بشن حق وناحقو ...ملموس وار درک میکنم.فقط امیدوارم خدا برایش کاری کند.یا حق