جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پور امینی از سوی معاون پژوهش حوزه های علمیه به عنوان مدیر جدید مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی معاون  پژوهش حوزه­ های علمیه، در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اظهار داشت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات از مراکز صفی بسیار مهم، دارای سابقه زیاد و فعالیت‌های مؤثر در این سال‌ها بوده است که مورد عنایت و تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی افزود: این رسالتی بسیار مهم است و اثرات فعالیت این سال‌ها به مراتب دیده شده و گزارش فعالیت‌های خوبی در مسیر پاسخ به شبهات خصوصاً شبهات بنیادین و علی الخصوص در سال‌هایی که در خدمت حجت الاسلام والمسلمین رضائی مهر بودیم، فعالیت‌های گسترده غیر از بحث پاسخ به شبهات مانند تولید نشریات، کتاب، نرم افزار و... ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: بحث گردش مدیریت در مجموعه های ستادی و صفی یک حرکت نو و شتاب گیری بیشتر و منفعتی برای هر دو شخصیت را دارا می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی گفت: آنچه  مد نظر مدیر حوزه های علمیه می­ باشد رسیدن این مرکز به یک فضای ستادی نسبت به مراکز همسو و موازی در سطح کشور است و این تغییر رویکرد موجب ارتقا می­ گردد.

معاون پژوهش حوزه تصریح کرد: بنده واقفم در این ایام معاونت که چه بسا مرکز، سخت‌ترین زمان مدیریت از لحاظ بودجه و من تبعه بوده اما با این حال کاری تعطیل نشده است گرچه کندی به وجود آورده است .

پس از آن حجت الاسلام والمسلمین رضائی مهر در خصوص تأسیس مرکز در سال ۷۹  و فعالیت‌های جهادی برای رونق آن گزارشی را بیان کرد و افزود: در این ۹ سال که بنده در خدمت بودم، دوستان و همکاران این مرکز روز به روز قدرتمندتر در فعالیت‌های خود شدند به نحوی که تا قبل از سال ۹۰ در کل یک نرم افزار تولید شد، اما از سال ۹۰ تا کنون در حدود ۳۲ نرم افزار به تولید رسیده است همین‌طور در بحث کتاب در ۱۱ سال ۴۵ جلد و در ۵ سال ۲۵ جلد نگاشته شد؛ در خصوص نشست‌های علمی و کانون گفتمان دینی ۱۳۰ نشست تا سال ۹۰ و ۳۸۰ نشست از سال ۹۰ تا کنون برگزار گردیده است.

وی  این رونق را حاصل تلاش‌های وافر و جهادی همکاران این مرکز برشمرد و نیز از حضور پرتلاش و صبر و تحمل دوستان در این روزهای سخت بسیار تشکر کرد.

در پایان حجت الاسلام پور امینی از میزبانی و حسن برگزاری این جلسه تشکر نمود و ضمن بیان روایتی اظهار داشت: شبهه تعطیل نمی­ شود بلکه تکثر و تنوع دارد و ما سربازان باید سردمداران پاسخ به این شبهات باشیم و به استقبال آن برویم

وی افزود: بنده هم امیدوارم با همین روحیه ای که دوستانمان تا کنون داشته اند ما را هم همراهی کنند و همچنین از مشورت‌­های حجت الاسلام والمسلمین رضایی بهره مند شویم و در این مسیر ما را همراهی کنند.

در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین  رضائی مهر با اهدای لوح تقدیر شد و حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پور امینی توسط معاون  پژوهش حوزه های علمیه تقدیم وی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اصغر DE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    جالب است. در مراسم معارفه نه کسی ماسک زده.. نه فاصله را مراعات کرده اند..