جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
الدّرس القرآني الثالث عشر؛ قُلْ هَٰذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های قرآنی این اداره کل از برگزاری مسابقه استانی تفسیر سوره لقمان به صورت مجازی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جواد احمدی منفرد  امروز در جمع خبرنگاران گفت: به همت موسسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) و با همکاری اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسابقه استانی تفسیر سوره لقمان به صورت مجازی در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که حضور فعال در فضای مجازی رویکرد اصلی برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است، ادامه داد: مسابقه استانی تفسیر سوره لقمان با یک جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به همراه ۱۵ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی از ساعت ۱۸ پنجشنبه اول خرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: منبع مسابقه فوق، آزمون تفسیر نمونه خواهد بود و شرکت‌کنندگان با ارسال نام و نام خانوادگی و کد ملی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۲۰۷۰۶۰۳۰ می‌توانند نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند.

احمدی منفرد تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۲۴۰۱۴۰۰ تماس بگیرند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی افزود: اکثر مراکز قرآنی با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری برنامه‌های قرآنی از قبیل ختم قرآن کریم، مسابقات و آموزش‌های قرآنی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام بنده نام و نام خانوادگی و کد ملی رو به سامانه ارسال کردم ولی هیچ پیامی مبنی بر تایید ثبت نام ارسال نشد